Dlouho očekávaný duel sledovalo živě 237 tisíc diváků. Utkání bylo dostupné nejen v domácnostech, ale také na webu, přes mobilní aplikaci nebo ve více než dvanácti stech restauracích. Finální číslo sledovanosti bude ještě vyšší, protože část fanoušků si přenos pustí až ze zpětného zhlédnutí,
dodal ředitel O2 TV David Duroň.
Byl tak překonán rekord z loňského roku, kdy souboj Sparta–Plzeň vidělo dvě stě tisíc fanoušků. Derby se zatím stalo největším trhákem v O2 TV. Ukazuje se, že strategie O2 TV Sport přinášet špičkový sportovní obsah zákazníci oceňují,
dodal Duroň. Další milník byl pokořen v objemu dat, která protekla sítí O2 skrze aplikaci a mobilní vysílání v neděli od půl šesté odpoledne. Maximální objem odbavených dat činil 91,05 Gb/s.
Další šlágr, který by mohl ohrozit aktuální divácký rekord, se odehraje 23. dubna, kdy O2 TV nabídne svým divákům exkluzivní přímý přenos ze zápasu pražské Sparty a plzeňské Viktorie.