ČT Sport dvojkou České televize
Ještě vyšší sledovanosti než v sobotu dosáhl v neděli na kanálu ČT Sport biatlon. Hodinový přenos se startem ve 14:39 si nenechalo ujít téměř osm set tisíc diváků. Podíl na publiku (share) u dospělých diváků se přiblížil k třiceti procentům a podobné sledovanosti dosáhl i v kategorii mladšího publika. Vysoko byl i přímý přenos zahájený pár minut po poledni, který vidělo 637 tisíc diváků s podílem 24 % v obou diváckých skupinách. ČT Sport byla dvojkou České televize s celodenními podíly blížícími se k 8 %.
SOBOTNÍ DATA: Oscarová Gravitace na Nejchytřejšího Čecha nestačila, vyhrála ale u mladších diváků
Velmi vysoké sledovanosti dosáhly i Naše zprávy na plnoformátové TV Barrandov, které si nenechal ujít téměř půlmilion diváků a jejich podíl dosáhl 14 %. Naopak pořady vysílané v době mezi dvacátou a dvaadvacátou hodinou se do TOP 5 stanice nedostaly. Celodenní share kanálu se dostal na hodnotu 4,93 % a okolo tří a půl procent se pohyboval v prime time, tedy hlavním vysílacím čase. Souboj o mladší publikum vyhrál mezi Novou Cinema a Primou Cool tematický kanál Novy. Po celý den se pohyboval nad 6 %.
Případ pro rybáře nejsledovanějším pořadem
Nejen pozici nejsledovanějšího večerního pořadu, ale i celého dne, dokázal získat Případ pro rybáře na ČT 1. Krimifilm, v níž se v jedné z rolí objevil i herec Viktor Preiss, si nenechalo od 20 hodin 1,575 milionu diváků (share 36,49 %; 28,04 % v 15–54). Českou komedii Copak je to za vojáka sledovala na Nově přibližně polovina publika – 740 tisíc lidí (share 17,81 %; 24,04 % v 15–54). Případ pro rybáře tak zvítězil jak u dospělých, tak i mladších diváků. Romantický film Navždy spolu vidělo na Primě 505 tisíc diváků (share 12,55 %; 14,34 % v 15–54).
MINULÝ TÝDEN: Andělé všedního dne v neděli těsně pod milionem, Jednička celodenním lídrem
Pozici nejsledovanější televize držela v neděli po celý den u dospělého publika právě Jednička a Novu měla na dohled i u mladších diváků. Share kanálu ČT 1 dosáhl hodnoty 21,63 %, zatímco nejsledovanější komerční televize se musela spokojit se 14,52 %. Nova sice zvítězila u mladšího publika s 18,56 %, nicméně od Jedničky ji dělil necelý procentní bod. V prime time se vlajkový kanál České televize dostal na hodnotu 26,4 %, Nova obhájila prvenství v kategorii 15–54. Prima byla televizní trojkou.