Česká televize ruší pořad Bez obalu, je prý drahý a nevyvážený

16. 12. 2005
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
16. 12. 2005

Nedělní publicistický pořad Bez obalu, který pro Českou televizi připravoval novinář Miloš Čermák a moderátor Milan Šíma, zmizí od Nového roku z programového schématu veřejnoprávní televize. Poslední vysílání naplánovala ČT 1 na neděli 18. prosince. Poté by si ČT měla podobný typ pořadu připravovat sama.

Pořad Bez obalu připravovala pro ČT společnost Centrum pro média, a to na základě smlouvy platné do konce roku 2005. Vedení ČT se rozhodlo ji neobnovit. Důvodem jsou jednak vysoké výrobní náklady dodávaného pořadu, jednak obsahové výhrady, které vedení ČT muselo konstatovat na základě podrobné, nezávislé analýzy pořadu společností InnoVatio/Media Tenor, uvedl mluvčí ČT Martin Krafl.

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

Redakce publicistiky ČT podle Krafla nahradí Bez obalu novým programovým formátem obdobného charakteru, na jehož výrobě už pracuje a který bude výrobně, dramaturgicky i personálně plně spadat pod výhradní kompetence ČT. V době největší slávy dosahoval pořad Bez obalu sledovanosti přes milion diváků. V posledních týdnech se jeho sledovanost pohybovala mezi 540 a 760 tisíci diváky.

Více v tiskové zprávě.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).