Co všechno musí obsahovat obchodní podmínky e-shopů?

4. 8. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Sestavit obchodní podmínky pro e-shop není taková brnkačka, jak se na první pohled může zdát. Podle zákona totiž musí podmínky obsahovat několik bodů, o kterých řada podnikatelů ani neví. Teorii i praxi v této oblasti se podrobně věnuje dnešní článek Co všechno musí obsahovat obchodní podmínky e-shopů? z našeho sesterského serveru Podnikatel.cz. Článek vychází v rámci seriálu Tipy pro e-byznys, do něhož patří třeba i dřívější článek Několik tipů, co publikovat na firemní stránce na Facebooku.

Sestavit obchodní podmínky pro e-shop není taková brnkačka, jak se na první pohled může zdát. Podle zákona totiž musí podmínky obsahovat několik bodů, o kterých řada podnikatelů ani neví. Teorii i praxi v této oblasti se podrobně věnuje dnešní článek Co všechno musí obsahovat obchodní podmínky e-shopů? z našeho sesterského serveru Podnikatel.cz. Článek vychází v rámci seriálu Tipy pro e-byznys, do něhož patří třeba i dřívější článek Několik tipů, co publikovat na firemní stránce na Facebooku.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).