„Dlouhodobé aktivity vedoucí ke změně firemní kultury se zaměřují na rozvoj a motivovanost zaměstnanců, zlepšení interní komunikace či zvýšení manažerských dovedností.“ „Vizuální změna ukazuje na vnitřní proměnu firmy,“ říká se ve zprávě.
Změna nás samotných a našeho přístupu nám umožnila úspěšně vstoupit do inovativních oblastí OTT a HbbTV. Díky naší proměně můžeme naše stávající tradiční produkty a služby dále zlepšovat a zároveň dynamicky reagovat na nové technologické trendy například v oblasti IoT. Nové logo má graficky reprezentovat vnější odraz naší vnitřní proměny,
uvádí k transformaci ČRa generální ředitel Martin Gebauer.
ČRa podle prohlášení na webových stránkách budou stále spoléhat na tradiční vysílací a telekomunikační služby, avšak chtějí využít potenciál nových technologií, které mohou nabídnout přidanou hodnotu při využívání stávající infrastruktury.
V nabídce tak jsou služby v oblasti cloudu, od prostoru pro data zákazníků a virtuální servery pro podnikové aplikace až po kombinované a pokročilé služby, jako je videostreaming (Media Cloud) či služby pro oblast tzv. nelineárního televizního obsahu (OTT – Over The Top Content). Ty například zahrnují TV archiv, videa na přání (VoD – Video on Demand) a také možnost nahrávání programu a jeho spuštění se zpožděním.