Česká televize stáhne během přenosů z MS v ledním hokeji probíhajícím v Minsku z vysílání reklamní spoty týkající se produktu Clavin, který má sloužit „ke zkvalitnění erekce“. Na začátku dnešního zasedání Rady České televize to uvedl generální ředitel veřejnoprávního média Petr Dvořák. Ten tak učinil podle svých slov na základě stížností diváků týkajících se právě přenosů z mistrovství světa v ledním hokeji. Firma BPA je zadavatelem sponzoringu na základě smlouvy o vysílacích právech k českému extraligovému hokeji.
Sponzoring týkající se produktu Clavin se objevoval i v rámci některých odpoledních zápasů. S BPA jsme o tom jednali s tím, že naši diváci to nesli nelibě a BPA naše připomínky akceptovala a sponzorský vzkaz bude do konce MS stažen z vysílání. Tím je tedy celá záležitost vyřešena,
sdělil Dvořák přítomným radním a novinářům.