Meziměsíční vývoj (vs. červenec 2016)
Cílová skupina 15+
Kromě ČT Sport klesaly podíly takřka všech sledovaných stanic. Mírně posílila pouze Prima Cool, a to o 0,06 procenta, dále Barrandov Plus o 0,03 procenta, ČT art o 0,02 procenta a ČT 2 o 0,01 procenta. Největší nárůst tak suverénně vykázala olympijská ČT Sport, která si oproti červenci polepšila o 4,04 procenta. V opačném gardu nejhůře dopadla ČT 1, která přišla o 0,97 procenta obecné cílové skupiny, a kanály sdružené v rubrice Ostatní, které oslabily o 0,74 procenta.
PŘEDMINULÝ MĚSÍC: Prázdniny svědčí České televizi, v červenci stoupla sledovanost ČT 1 o dvě procenta
Stejně vypadá situace i z pohledu televizních skupin, zatímco podíl České televize narostl o 2,63 procenta na celkových 35,91 procenta, ostatní skupiny oslabovaly. Nejhůře dopadla Nova, jejíž podíl se snížil o 0,83 procenta na celkových 24,96 procenta. Skupina Barrandov oslabila o 0,65 procenta na finálních 7,36 procenta a Prima skončila s podílem 20,6 procenta, což znamená pokles o 0,06 procenta.
Cílová skupina 15–54
U mladší cílové skupiny dopadla nejhůře hlavní Nova, která oproti červenci ztratila 1,64 procenta. Nevedlo se ani ČT 1, která musela odepsat 1,04 procenta zmíněné divácké skupiny. Třetí největší úbytek vykázaly kanály sdružené v rubrice Ostatní, které přišly o 0,87 procenta. Nejlépe se opět vedlo ČT Sport, která díky olympiádě posílila o 4,5 procenta. Dařilo se i ČT 2, která posílila o 0,57 procenta, a filmové Primě Max, jíž prázdniny přihrály o 0,4 procenta mladších diváků více.
MINULÝ ROK: V srpnu nejvíc posilovala Nova, i jako skupina. Meziročně ale ztrácela nejvíc ze všech
I mezi televizními skupinami dopadla nejhůře Nova, která přišla o téměř dvě procenta své primární obchodní skupiny a oslovila 29,66 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Klesal i podíl kanálů TV Barrandov, jejich podíl oslabil o 0,34 procenta a činil celkem 4,94 procenta. Prima ztratila 0,26 procenta a její podíl činil 22,81 procenta. Vítězem tak zůstává Česká televize, která posílila o 3,66 procenta na celkových 30,25 procenta.
Meziroční vývoj (vs. srpen 2015)
Cílová skupina 15+
I meziroční srovnání vyznívá nejlépe pro ČT Sport, jehož podíl narostl o 6,22 procenta. Podstatnějšího navýšení se dočkaly jen dva de facto před rokem spuštěné kanály TV Barrandov, konkrétně Kino Barrandov o 0,45 procenta a Barrandov Plus o 0,29 procenta. Největší úbytek pak vykázala hlavní Prima, které uteklo 2,62 procenta diváků starších patnácti let, a také hlavní Nově, jejíž podíl klesl o 1,69 procenta. Kanály sdružené v rubrice Ostatní pak přišly o 1,75 procenta obecné divácké skupiny.
Také srovnání výkonu televizních skupin vyznívá pro Českou televizi, která meziročně nabrala 5,03 procenta obecné cílové skupiny. Polepšily si i kanály TV Barrandov, i když jen o 0,36 procenta. Největší ztrátu vykázala Nova, která přišla o 2,52 procenta diváků starších patnácti let. Mírně oslabily i stanice FTV Prima, i když jen o pouhých 0,34 procenta.
Cílová skupina 15–54
U mladší cílové skupiny je nárůst sledovanosti u ČT Sport ještě výraznější, polepšila si o 6,46 procenta. Další dvě místa opět obsadily nové kanály TV Barrandov, Kino a Plus s nárůstem 0,31 procenta a 0,33 procenta. Nejhůře se vedlo hlavní Nově, která meziročně přišla o 3,42 procenta své primární obchodní skupiny. Spokojeny nemohly zůstat ani kanály z rubriky Ostatní, které oslabily o 2,25 procenta. Hlavní TV Barrandov pak přišla o 0,81 procenta mladší cílové skupiny.
Také mezi televizními skupinami se největšího nárůstu dočkala Česká televize, která meziročně nabrala 5,82 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Dařilo se i Primě, která si polepšila o 1,56 procenta. Víceméně na svém zůstaly kanály TV Barrandov, které oslabily o 0,12 procenta. Největší ztrátu tak utrpěla Nova, která přišla o 4,2 procenta své primární cílové skupiny.