V Česku se vůbec poprvé představil nový reklamní formát XXL Banner. Supermasivní display formát na deset vteřin zmenší obraz o jednu čtvrtinu a následně ho zase vrátí zpět. Tento formát byl poprvé nasazen v průběhu května na hudení televizi Óčko, kde ho použil Datart v kampani Air Datart.
Bořič rekordů jménem Catuai
Nescafé Dolce Gusto realizovalo další hybridní kampaň. Tentokrát byl zvolen formát Push2Play, kdy po stisknutí červeného tlačítka si divák přehraje produktové video. A výsledek? Souhrnné CTR čtrnáctidenní kampaně dosáhlo 3,98 procenta. V nejúspěšnější den byla proklikovost dokonce astronomických 9,18 procenta. Čím to? Mimo jiné i díky nové animované grafice Red Buttonu, jehož náhled pro inspiraci přikládáme.
Zítřejší konference o programatické reklamě
Zítra se koná Den programatiky, na kterém se představí nejnovější možnosti spojující digitální reklamu a automatický nákup. Pozornost se bude věnovat samozřejmě i hybridní televizi HbbTV. Více na webu konference. Podle zjištění organizátorů jsou Česi absolutními lídry ve využívání interaktivních televizních technologií v rámci střední Evropy.