Před rokem se Bonami naučilo polsky, teď dostává třetí jazykovou mutaci. Do konce roku by chtěl mít nákupní klub s designovými doplňky na Slovensku 200 tisíc odběratelů. Ambice vstupu na Česku nejbližší trh naznačoval zakladatel serveru Václav Štrupl už v únorovém rozhovoru na Lupě.
Model, kdy každý den nabízíme nové designové věci za výhodné ceny, se v Česku osvědčil a Slovensko bylo od začátku v plánu jako jedna ze zemí pro rozšíření,
tvrdí v tiskové zprávě Štrupl. Jeho obchod uzavřel loňský, teprve druhý rok fungování, se stomilionovým obratem s tím, že provozně by měla být v plusu od poloviny roku 2014.
Slovensko má letos do firemního účetnictví zanést tržby ve výši jednoho milionu eur. Celkem by Štrupl rád letos loňské tržby zdvojnásobil a překonal jeden milion registrovaných uživatelů.
Zkušenost ze Zľavomatu ukazuje, že slovenští zákazníci chtějí plnohodnotné lokální služby. Bonami je dalším projektem, kterým se budeme ucházet o jejich přízeň, následovat by mělo rychle rostoucí Domodi,
komentuje vstup na Slovensko Michal Jirák z Mitonu. Slováci totiž mohli nakupovat na Bonami už teď, lokalizovaná verze jim ale umožní platit eurem a dostanou vlastní zákaznickou podporu.
Ta ale bude operovat v Praze. Dali jsme dohromady tým slovenských kolegů a budou kompletní agendu řešit z naší pražské kanceláře,
vysvětluje Štrupl.