Podle statistik společnosti Net Applications nový vyhledávač Microsoftu jménem Bing na severoamerickém trhu získal pozici tržní trojky. Jeho podíl na trhu v červnu činil 5,31 %. Celkový podíl Microsoftu mezi vyhledávači je ještě o něco vyšší, protože 0,66 % si připsal Live Search a pak ještě 0,05 % vyhledávání portálu MSN. Statistikám nadále vévodí Google, jehož červnový tržní podíl činil 81,22 % (v květnu byl 81,50 %). Yahoo je dlouhodobě druhé, v červnu si někdejší předmět akvizičních zájmů Microsoftu ukousl 9,21 % z tržního koláče.
Bing logicky odčerpal uživatele vyhledávači Live Search, který v portfóliu Microsoftu nahradil právě začátkem června. Rovněž získal uživatele hledající na MSN. Součet tržních podílů Live Search a MSN v květnu dělal 5,43 %. V tomto kontextu tedy Bing nijak zázračně mezi vyhledávače nevstoupil. Navíc přesun uživatelů od předešlých vyhledávačů Microsoftu byl víceméně automatizovaný, protože Microsoft je de facto přesměroval na Bing. Ten se tak v červnu nemusel o místo tržní trojky nijak zvlášť aktivně zasloužit. Uvidíme, jak se situace vyvine v následujících měsících, kdy Microsoft hodlá naplno rozjet reklamní kampaň.