Balšínek připravuje placené Echo Prime. Shání peníze na HitHitu

7. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Další pokus o rozšíření svého mediálního projektu bude prémiový deník. Startovat by měl na podzim.

Tři čtvrtě milionu korun chce získat tým Dalibora Balšínka na dokončení projektu s názvem Echo PrimeOd včerejška posbírala kampaň na HitHitu víc než 119 tisíc korun. „Deník je postavený na autorech časopisu Týdeník Echo a serveru Echo24.cz. Jeho páteří budou komentáře, eseje, analýzy a rozhovory,“ představují autoři nový titul na crowdfundingovém serveru s tím, že bude bez reklam a diskutovat budou moci jen předplatitelé. 

Součástí EchoPrime mají být i další placené projekty vydavatelství. Třeba monitoring zpráv z českých médií – Business Monitor24. Zároveň tam budou v archivu všechny texty z Týdeníku Echo a komentáře z Echo24.cz. 

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

„Reklamy nás stejně neuživí, ale vás obtěžují,“ vysvětluje Dalibor Balšínek důvod předplatného. To má vyjít měsíčně na 259 korun a 2999 korun ročně. 

S modelem předplatného za server bez reklam už Balšínek experimentoval na začátku roku. „Patříme k serverům, které mají relativně vysoké procento uživatelů s adblockingem. Je to až 15 procent,“ zdůvodnil v březnu Balšínek.

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).