Tři čtvrtě milionu korun chce získat tým Dalibora Balšínka na dokončení projektu s názvem Echo Prime. Od včerejška posbírala kampaň na HitHitu víc než 119 tisíc korun. „Deník je postavený na autorech časopisu Týdeník Echo a serveru Echo24.cz. Jeho páteří budou komentáře, eseje, analýzy a rozhovory,“ představují autoři nový titul na crowdfundingovém serveru s tím, že bude bez reklam a diskutovat budou moci jen předplatitelé.
Součástí EchoPrime mají být i další placené projekty vydavatelství. Třeba monitoring zpráv z českých médií – Business Monitor24. Zároveň tam budou v archivu všechny texty z Týdeníku Echo a komentáře z Echo24.cz.
„Reklamy nás stejně neuživí, ale vás obtěžují,“ vysvětluje Dalibor Balšínek důvod předplatného. To má vyjít měsíčně na 259 korun a 2999 korun ročně.
S modelem předplatného za server bez reklam už Balšínek experimentoval na začátku roku. „Patříme k serverům, které mají relativně vysoké procento uživatelů s adblockingem. Je to až 15 procent,“ zdůvodnil v březnu Balšínek.