Australský Úřad pro reklamu (Advertising Standards Bureau) rozhodl, že firmy jsou zodpovědné za komentáře vložené na jejich Stránky na Facebooku. K úřad se problém dostal po stížnosti na Carlton & United Breweries a komentáře fanoušků. Carlton & United Breweries přitom zdaleka nenechává Stránku na Facebooku bez povšimnutí – Úřad pro reklamu považuje komentáře fanoušků za reklamu, a to přesto, že nepocházejí přímo od provozovatele stránky.
K úřadu pro reklamu se Stránka Carlton & United Breweries dostala ve stížnosti, která tvrdila, že došlo k porušení zákona ohledně inzerce týkající se alkoholických nápojů a došlo k propagaci nezodpovědného pití a nadměrné konzumace alkoholu. Carlton & United Breweries se pokoušeli před Úřadem argumentovat tím, že jejich Stránka má nastavené odpovídající věkové omezení a fanoušci jsou těmi, kdo se baví mezi sebou, stejně jako by se bavili v hospodě. Komentáře na své Stránce navíc dvakrát denně prohlíží a odstraňuje nevhodný obsah.
The Australian, který o kauze informuje, upozorňuje také na vyjádření odborníků, že rozhodnutí Úřady by mohlo znamenat, že značky budou nuceny kontinuálně monitorovat jejich Stránky na Facebooku a hlídat fanoušky, zda neporušují inzertní zákony a předpisy. V praxi by to mohlo znamenat, že pro řadu firem končí možnosti mít oboustrannou komunikaci se zákazníky a své aktivity na Facebooku budou muset výrazně omezit.