Primě se o sobotách večer nedaří
Jen poloviční počet diváků oproti období mimo letní sezónu stačil v sobotu večer pořadům Všechnopárty a 2Bobule k vítězství ve sledovanosti. Nakonec těsně vyhrálo archivní vydání Všechnopárty, které si na ČT 1 od osmé večer nenechalo ujít 639 tisíc dospělých diváků a 24,92 procenta publika. Souběžně vysílaný český film 2Bobule, který šel od 20:20 na hlavním kanále Novy, vidělo 633 tisíc dospělých a 23,10 procenta publika. U mladšího publika od 15 do 54 let ale jasně vyhrála Nova: 2Bobule v této kategorii zaujaly 33,92 procenta publika, Všechnopárty jen 15,78 procenta. Soutěž Máme rádi Česko na Primě vidělo od čtvrt na devět 250 tisíc dospělých diváků a 9,17 procenta publika (7,98 procenta ve věku 15 až 54 let).
PÁTEČNÍ DATA: Páteční večer patřil ČT 1, Nova skončila u staršího publika až téměř 10 % za ní
Jedničce, jež v žebříčku deseti nejsledovanějších pořadů dne napříč televizním stanicemi (podle počtu diváků ve věku nad 15 let) obsadila polovinu příček, se dařilo i s další archivní zábavou Za oponou s Jiřinou, již si od 20:50 nenechalo ujít 418 tisíc dospělých diváků a 14,99 procenta publika (ale jen 8,87 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý večer ale jasně vedla Nova, která v prime time oslovila v průměru 24,11 procenta dospělého publika (Jednička 17,14 procenta) a stejně tak tomu bylo i za celou sobotu (Nova 18,49 procenta, Jednička 16,26 procenta). Televizní noviny na Nově jako vůbec nejsledovanější pořad soboty ale opět nedosáhly hranice milionu dospělých diváků. Vidělo je 933 tisíc dospělých a 41,41 procenta publika (39,16 procenta ve věku 15 až 54 let).
ČT 2 s celodenním podílem 6,52 %
Z menších televizí se v sobotu večer dařilo zejména ČT 2. Film Malý velký muž vidělo od osmé večer 250 tisíc dospělých diváků a 9,30 procenta publika (9,01 procenta ve věku 15 až 54 let), následující oscarový snímek Thelma a Louise od čtvrt na jedenáct 138 tisíc dospělých a 8,59 procenta publika (7,23 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den Dvojka dosáhla nadprůměrného podílu 6,52 procenta u dospělého publika nad 15 let, a v prime time ještě posílila na 7,15 procenta. Vysoko se držela i u publika od 15 do 54 let, u něhož dosáhla celodenního podílu 5,20 procenta a v prime time 7,02 procenta, čímž si v obou základních cílových skupinách udržela pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi.
MINULÁ SOBOTA: Sledovanost primetimových pořadů v sobotu pouze okolo půl milionu diváků
Slušné výsledky měla v sobotu také TV Barrandov, i když na ČT 2 nestačila. Talk show Sejdeme se na Cibulce vidělo od 22:20 v průměru 190 tisíc dospělých diváků a 10,23 procenta publika (ale jen 4,08 procenta ve věku 15 až 54 let), Exkluziv Kateřiny Brožové od 21:40 pak 158 tisíc dospělých a 5,85 procenta publika (drtivá většina diváků ale byla starších 55 let, v kategorii 15 až 54 let Exkluziv dosáhl podílu 1,45 procenta). Z hlediska podílu na publiku se nadále vysoko drží hlavní zpravodajská relace Naše zprávy, již si od půl sedmé večer nenechalo ujít 98 tisíc dospělých diváků a 6,43 procenta publika. Za celý den pak Barrandov vykázal podíl 5,69 procenta na dospělém publiku starším 15 let.