Online prodejce módy a bytových doplňků ZOOT nově zařadil do nabídky i potravinové doplňky a kosmetiku. V sekci Zdraví bude firma prodávat produkty zaměřené na péči o pokožku, detox, hubnutí nebo stárnutí a únavu. Obchod chce prodávat zejména prémiové české značky rodinných firem nebo manufaktur.
"Sekce Zdraví je dalším krokem v cestě, na které ZOOT měníme v digitální lifestyle platformu. Chceme nabízet všechno, čím si děláme radost. Proto jsme nedávno k módě a bytovým doplňkům přidali sekci kvalitní a eko kosmetiky. Současná situace nám ukazuje, že zdraví naše a naší rodiny je silně spojeno s naší radostí. Ideální je si přihodit do košíku k novým jarním šatům právě kosmetiku a doplňky stravy,” přiblížil výkonný ředitel ZOOTu Milan Polák.
ZOOT chce podle Poláka nabízet hlavně produkty, které lidé z firmy sami někdy vyzkoušeli a které obsahují přírodní látky. Zaměřit se chce na značky, které nejsou běžně k dostání v obchodních řetězcích. Za výběr produktů zodpovídá na pozici odborného garanta Ivana Bednářová Častvajová, zakladatelka projektů Bez zbytečné chemie a Pestrá strava.