Přibližně 800 tisíc lidí starších čtyř let přepne každý měsíc na filmovou stanici Warner TV. Průměrnou sledovanost od dubnového začátku vysílání do srpna zveřejnila společnost Atmedia, která na stanici prodává reklamní čas. Číslo vyjadřuje počet lidí, kteří sledovali vysílání aspoň tři minuty v kuse.
Spuštění Warner TV přispělo k celkovému zvýšení podílu Atmedia na televizním trhu. Firma nyní obchodně zastupuje 25 menších stanic, kromě Warner TV například také Eurosport nebo TV Seznam. Od začátku roku 2024 dosahují měřené stanice zastupované Atmedia celkového průměrného podílu na sledovanosti 6,4 % v cílové skupině diváků od 18 do 69 let.
Meziročně je to nárůst o deset procent. Poptávka po TV reklamě převyšuje dostupnou kapacitu. Například v září se nedaří umístit zhruba pětinu objednávek od inzerentů.
„Zatímco v loňském roce jsme na 6% podíl na sledovanosti dosáhli jen v některých měsících, letos této hodnoty dosahujeme v každém jednotlivém měsíci od začátku roku, přičemž v některých měsících jsme se dokonce přiblížili k 7 %,“ uvedla ředitelka Atmedia Michaela Suráková.
Kromě Warner TV začali diváci relativně více sledovat programy AXN, Canal+ Action, FilmBox Stars nebo Film+. Zaujaly také Letní olympijské hry v Paříži, které na placeném programu Eurosport 1 oslovily více než 800 tisíc diváků ve věku 4+, kteří se dívali aspoň tři minuty v kuse. Tenisový turnaj Australian Open zasáhl téměř půl milionu diváků ve věku 4+.