Jak nakoupit na webu oblečení a vybrat správnou velikost. To je problém, který se už druhým rokem snaží řešit projekt SizeID. Zatím navázal spolupráci s některými tuzemskými e-shopy, ale letos se mu povedlo ulovit první investory.
„Na začátku roku byl klíčový vznik partnerství/investice od Simony Kijonkové a její Zásilkovny,“ říká zakladatel služby Adam Bičiště s tím, že letos také dokončili systém pro obchody a posbírali první platící zákazníky.
Podle webových stránek služby už o integraci projevil zájem i Mall nebo Vivantis. „Věříme, že v tomto zlomu je to pro investory zajímavé, a rozhodli jsme se do dalšího období rozvoje zkusit právě Fundlift,“ tvrdí Bičiště.
Na crowdfundingový server tak se svým týmem vyrazil pro tři miliony. Ty by měly urychlit integraci do platících e-shopů.
Samotný projekt je další z řady agenturních startupů, které vznikly během posledních pár let. Kořeny služby tentokrát spadají do agentury Wavevision, kterou založil právě Bičiště.