Seznam.cz letos své výsledky sám nepublikoval, ale agentura ČTK to teď udělala za něj. Podívala se do výroční zprávy a podle ní Seznam v loňském roce zvýšil čistý zisk o 9 % na 1,1 miliardy Kč. Tržby přitom dosáhly 3,7 miliardy Kč, což je o 10 % více než v přechodím období.
Nejvíc Seznamu tradičně vydělává reklama ve vyhledávání (Sklik). Displayová reklama tvoří asi třetinu příjmů a zbytek Seznam inkasuje z inzerce na oborových serverech, říká ČTK.
Oproti předchozím letům letos Seznam svá čísla sám nezveřejnil a odmítá je poskytnout i na novinářský dotaz.
Nedávno firma udělala první krok do zahraničí, když pod značkou Windy Maps spustila cizojazyčné vydání svých map. V loňském roce také spustila vlastní videozpravodajství Zprávy Seznam.cz a letos požádala o licenci k terestrickému televiznímu vysílání.