Nové tarify s neomezenými datovými balíčky si u T-Mobilu za první měsíc pořídilo 27 % zákazníků, kteří si koupili nové tarify. V absolutních číslech jde o 47 tisíc klientů, uvedla na dotaz Lupy mluvčí operátora Martina Kemrová. Operátor má celkem asi 6,2 milionů klientů, z toho 4,1 milionu smluvních.
T-Mobile začal nové tarify nabízet od září. K původním dvěma balíčkům Neomezeně HD (obsahuje 50 GB dat, po jejichž vyčerpání se rychlost sníží na 10 Mbit/s) a skutečně neomezenému Neomezeně MAX (bez datového limitu) přidal také levnější nabídku Neomezeně SD, zahrnující 20 GB dat plnou rychlostí, která se po vyčerpání přídělu sníží na 3 Mbit/s.
A právě nejlevnější SD balíček byl v září mezi klienty nejpopulárnější, potvrzuje operátor. „Z datově neomezených tarifů si zákazníci vybrali ve 43 % tariff SD, ve 41 % tarif HD a v 16 % tarif MAX,“ uvádí Kemrová.
Naprostá většina klientů, kteří si za první měsíc neomezené tarify aktivovali, pochází z řad stávajících zákazníků T-Mobilu. „Pro ty jsme také nové tarify dělali. Noví zákazníci jsou v celkovém množství neomezených tarifů zastoupeni z 5,6 %,“ dodává mluvčí.
Balíčky s neomezenými daty představil v červnu také Vodafone a v polovině září se přidal i třetí síťový operátor O2.