Zhruba půl miliónu lidí může každý den při nákupu slyšet stanici Radio Penny Live. Program pro více než 390 prodejen je odbavovaný ze studií ve Vídni. Redakce pod vedením šéfredaktora Tomáše Vyšohlída připravuje každý den 14 hodin vysílání pro veřejnost. K tomu chystá i speciální vysílání pro zaměstnance s informacemi ze společnosti, které vysílá rádio každý den od 5:30 do 7:00.
Každý den od 7 do 21 hodin nabízí moderátoři ve vysílání tipy a rady, kulinářské informace a recepty, spotřebitelské informace a soutěže. Hudba, která je nedílnou součástí vysílání, je tvořena z 50 % českými písničkami.
Penny Market byl vůbec prvním obchodním řetězcem na českém trhu, který vlastní živé rádio nabídl. Redakce je součástí vídeňského mediálního domu Radio Max. Z něj moderátoři 8 rádií v současné době vysílají do více než 9000 obchodů v 10 evropských zemích (např. Rakousko, Německo, Itálie, Rumunsko, Slovensko) a každý den slyší jejich vysílání přes 10 milionů posluchačů.