Seznam testuje svůj vlastní PPC systém

13. 6. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Česká portálová jednička, Seznam.cz, v současné době provádí neveřejné testování svého PPC systému (pay-per-click, platba za proklik u inzertních odkazů ve vyhledávání). Ačkoliv zástupci portálu dlouho úvahy o PPC oficiálně odmítali, informace ze zákulisí stejně dlouho svědčily o pravém opaku a nyní se tyto úvahy potvrdily. Nová služba dostala název Sklik (dotaz na whois) a testovací odkazy můžete na některá klíčová slova („blog“, „parfémy“, „dovolená“) najít vždy na druhé straně výsledků úplně…

Česká portálová jednička, Seznam.cz, v současné době provádí neveřejné testování svého PPC systému (pay-per-click, platba za proklik u inzertních odkazů ve vyhledávání). Ačkoliv zástupci portálu dlouho úvahy o PPC oficiálně odmítali, informace ze zákulisí stejně dlouho svědčily o pravém opaku a nyní se tyto úvahy potvrdily. Nová služba dostala název Sklik (dotaz na whois) a testovací odkazy můžete na některá klíčová slova („blog“, „parfémy“, „dovolená“) najít vždy na druhé straně výsledků úplně na konci u označení Placené odkazy. Seznam se k našim dotazům o konkrétní podobě PPC systému odmítl vyjádřit s tím, že zatím stále probíhá jeho testování.

Z českých portálů provozuje vlastní PPC síť také Centrum (pod názvem AdFox), světově nejznámější PPC systém pod názvem AdWords pak patří vyhledávači Google. (BusinessWeek.cz)

Autor článku

Autor je ředitelem médií vydavatelství Internet Info. V letech 2005 – 2008 působil jako šéfredaktor serveru Lupa.cz. Vystudoval Fakultu informatiky MU a Fakultu sociálních věd UK. Online komunikaci se věnuje i na svém blogu www.alesmiklik.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).