Hlavní navigace

Reklama u nekrologů

15. 7. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Téměř jako z Kompostu vypadá postřeh Medvídka Pooh, že pod nekrologem věnovaným Karlu Zichovi se na Tiscali točí reklama na obchod s potřebami pro potapěče. Proti reklamě v nevhodném kontextu se dá obrnit jen jediným způsobem: pro některý typ článků používat šablonu bez kontextové reklamy a nejlépe bez reklamy vůbec, protože i takové „rady na cestu“ a 10.000 nabídek zájezdů jsou docela nevhodné.

Téměř jako z Kompostu vypadá postřeh Medvídka Pooh, že pod nekrologem věnovaným Karlu Zichovi se na Tiscali točí reklama na obchod s potřebami pro potapěče. Proti reklamě v nevhodném kontextu se dá obrnit jen jediným způsobem: pro některý typ článků používat šablonu bez kontextové reklamy a nejlépe bez reklamy vůbec, protože i takové „rady na cestu“ a 10.000 nabídek zájezdů jsou docela nevhodné.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).