„Máme za sebou klíčové změny struktury a fungování celého sdružení, teď se chceme soustředit na práci s hlavními projekty SPIRu – spustíme novou vlnu projektu AdMonitoring a především nás čeká výběrové řízení na nového dodavatele měření NetMonitor. Tak rozsáhlý projekt vyžaduje plné nasazení všech účastníků na všech úrovních SPIR,“ popisuje plány v dalším volebním období Ján Simkanič.
Předsednictvo je nový orgán sdružení, který na poslední valné hromadě ustanovili jeho členové. Skládá se z předsedy a dvou místopředsedů, má organizační a reprezentativní roli. Spolu s ředitelkou zajišťuje operativní chod Sdružení.
Členy Výkonné rady SPIR se stali:
- Petr Bednář (Mladá fronta)
- Milan Beneda (IMC International)
- David Beška (Sanoma Magazines Praha)
- Tomáš Búřil (Centrum Holdings)
- Michal Heisig (Seznam.cz)
- Michaela Charvátová (Ringier ČR)
- Dalibor Kačmář (Microsoft)
- Pavel Krbec (CET 21)
- Tomáš Mátl (Vodafone)
- Petr Melničuk (Initiative Media Prague)
- Petr Nešpůrek (Mediaedge:cia Czech republic)
- Jiří Otevřel (MAFRA)
- Tomáš Řehák (OMD Czech)
- Ján Simkanič (Internet Info)
- Petr Struna (Starcom MediaVest Group)
SPIR (www.spir.cz ) je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. V současné době tvoří členskou základnu sdružení celkem 64 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC a poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás.