„Společné řešení konsoliduje aplikace kontaktních center v rámci SIP infrastruktury a přináší zákazníkům výhody jako centrální řízení provozu a snížení celkových nákladů na vlastnictví systému,“ řekl Martin Veselka, regionální manažer Genesys. „Kombinace řešení na bázi SIP znamená, že veškeré podnikové zdroje bez ohledu na jejich umístění mohou být napojené na aplikace, které zajišťují profesionální služby kontaktního centra a obsluhy zákazníků,“ dodal Martin Veselka.
Cílem spolupráce je umožnit firmám, které užívají platforem HiPath 8000 a Genesys 7, stavět na investicích do existujících komunikačních infrastruktur. Řešení je vytvořené tak, aby umožňovalo migraci na platformu SIP postupně – každá část podniku může být připojena samostatně, zatímco komunikace s původními systémy je plně zachována. Rozšíření nové generace SIP řešení tak může být provedené v rámci celé IP infrastruktury společnosti.
„Naše společná nabídka ukazuje sílu platformy SIP a otevřených standardů,“ řekl Mark Straton, viceprezident marketingu Siemens Communications. „Genesys a Siemens vyvinuly každý produkt zvlášť, ale obě řešení jsme integrovali za použití SIP. Kombinované řešení má představovat cenově výhodné multimediální kontaktní centrum, které může podporovat tisíce uživatelů a fungovat na mnoha telefonních sítích.“
Siemens a Genesys loni dokončily testování funkčnosti kombinovaného řešení v laboratořích společnosti Siemens v kalifornském San Jose. Řešení by mělo být k dispozici začátkem letošního roku. Po uvedení na trh Siemens nabídne kompletní balíček řízených služeb – takzvané Managed Services – které budou sloužit pro podporu společného řešení.