Prima Group opět leaderem na trhu!

[Tisková zpráva] Včerejší den byl pro skupinu televizních stanic Prima Group velice úspěšný. V celodenním podílu na trhu se stala opět nejsilnější skupinou televizních stanic v cílové skupině D15+. Celodenní share dosáhl 28,68% a v prime time 29,48%.

Sdílet

K úspěchu přispěly významným způsobem oblíbené pořady na Prima family, které byly v prime time (tj. 18:00 – 23:00) nejsledovanějšími pořady v čase svého vysílání. Kulinářskou show Prostřeno! sledovalo 757 tis diváků z cílové skupiny D15+ (shr 33,26%), rodinný seriál Cesty Domů si v cílové skupině D15+ nenechalo ujít 987 tis. diváků (shr 23,88%) a společenský magazín TOP STAR magazín 911 tis. diváků z cílové skupiny D15+ (shr 25,49%).

Pozadu ovšem nezůstala ani Prima love. Do výsledků sledovanosti zasáhla výrazně reality show Hotel Paradise. Včerejší díl dosáhl nejvyššího share za dobu svého vysílání. Spletité vztahy v ráji a jejich vývoj si nenechalo ujít 159. tis diváků z cílové skupiny D15+ (shr 7,48%). V hlavní cílové skupině stanice (Ž15–44) dosáhl share 14,15%.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).