Poslechovost rádií sítě MMS dále láme rekordy

[Tisková zpráva] Největší rozhlasové mediazastupitelství počtvrté v řadě posílilo svou pozici na českém rozhlasovém trhu. Share MMS dosáhl 43,8 procenta, společnost zvýšila náskok před konkurenční RRM na téměř 11 procent.

Sdílet

Podle dnes zveřejněných výsledků poslechovosti rozhlasových stanic (Radio Projekt) společnost MEDIA MARKETING SERVICES (MMS) přesvědčivě potvrdila pozici nejsilnějšího českého rozhlasového mediazastupitel­ství. Podíl na poslechovosti rádií zastupovaných MMS činil v období od 1. 7. do 31. 12. 2007 43,8 procenta (o 1,4 procenta více, než tomu bylo podle dat zveřejněných loni v listopadu). Znamená to, že prostřednictvím produktu MMS Total, který společnost nabízí reklamním zadavatelům, zasáhne komunikační kampaň realizovaná na soukromých regionálních rádiích v jejím portfoliu 4,838 milionu posluchačů týdně (populace ČR ve věku 12–79 let). Denní poslechovost všech rádií MMS činila 2,904 milionů lidí.

„Poslechovost rádií v síti MMS a tedy i share našeho mediazastupitelství roste stabilně už od roku 2006,“ říká k výsledkům Pavel Lupjan, ředitel národního prodeje MMS a dodává: „Od letošního ledna se navíc portfolio našich stanic rozrostlo o rádia mediální skupiny MAFRA – Radio Classic FM a Expresradio – a rádia sítě Hey!. Existuje tedy reálný předpoklad, že posilování naší pozice na trhu bude dále pokračovat. To je samozřejmě dobrá zpráva nejen pro nás, ale především pro naše partnery z řad zadavatelů, kterým spolupráce s námi zajišťuje zásah stále rostoucí skupiny posluchačů.“

Poslechovost i share rádií sítě MMS se zvýšily již počtvrté za sebou. Podle aktuálních údajů Radio Projektu tak nyní odstup MMS od společnostií Radio Regie Music překonal desetiprocentní hranici a činí 10,9 %. Je to historicky nejvyšší náskok MMS před konkurenčním mediazastupitel­stvím.

Zveřejněné údaje o poslechovosti jsou dalším výstupem měnového výzkumného projektu Radio Projekt agentur STEM/MARK a Median, který mapuje poslechovost českých rádií. Výsledky jsou zveřejňovány čtvrtletně za klouzavé pololetí. Aktuálně publikovaná data o poslechovosti se týkají období od 1. 7. do 31. 12. 2007.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).