Ordinace a Helena diváckými jedničkami čtvrteční sledovanosti

[Tisková zpráva] Včerejší televizní prime time patřil seriálu Ordinace v růžové zahradě 2 a původnímu sitcomu TV Nova Helena. Jeho druhý díl s názvem Jsme v balíku sledovalo u televizních obrazovek 35,76 % diváků v CS 15-54, průměrně 1 215 tisíc všech diváků (CS 4+). Další pokračování nejúspěšnějšího seriálu současnosti Ordinace v růžové zahradě 2 si celkově v CS 4+ pustilo 2 243 tisíc diváků a zaznamenalo share 48,69 % (CS 15-54). Celkově dosáhla Nova Group ve včerejším prime time 46,15 % podílu na sledovanosti v cílové skupině 15-54.

Sdílet

Praha, 30. března 2012 – Původní tvorba televize Nova boduje! Rodinný sitcom Helena, který ve čtvrtek 29. března pokračoval druhým dílem s názvem Jsme v balíku, dosáhl v cílové skupině 15–54 35,76 % podílu na sledovanosti. V kategorii 4+ si jej nenechalo ujít 1 215 tisíc diváků. Největší úspěch slavila rodina Musilových v kategorii M 15–24, kde sitcom Helena dosáhl podíl na sledovanosti ve výši 49,28 %.

Seriál Ordinace v růžové zahradě 2 je stále nejúspěšnějším seriálovým projektem současnosti. Epizoda s názvem Konec frašky, kterou odvysílala televize Nova ve čtvrtek 29. března, se stala nejsledovanějším pořadem dne a v cílové skupině 4+ si ji pustilo 2 243 diváků, v kategorii 15–54 dosáhl seriál share 48,69 %. Nejvyšší zájem vzbudila Ordinace v cílové skupině M 15–54, kde zaznamenala podíl na sledovanosti 59,80 %. Souhrnně zaznamenala Nova Group v CS 15–54 ve včerejším prime time 46,15 % podílu na sledovanosti.

Úspěchy slaví i portály z portfolia CET 21, které včera zaznamenaly rekordní návštěvnost! V průběhu čtvrtka 29. března navštívilo weby CET 21 více než 460 tisíc unikátních návštěvníků (RUest). Do rodiny webů CET 21 patří kromě hlavních portálů jako Voyo.cz, Nova.cz a TN.cz také magazíny RedNews.cz, Doma.cz a Krasna.cz nebo jednotlivé mikrostránky pořadů TV Nova. Nejnověji přidaná je služba ICQ na adrese icq.nova.cz, součástí portfolia jsou také portály Blog.cz, Vybereme.cz, Mediafax.cz a Galerie.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).