Nová služba GTS Novera: internetové připojení a hlasové volání bez paušálu Českého Telecomu

[Tisková zpráva] Praha, 15. května 2006 – Společnost GTS Novera, český celonárodní telekomunikační operátor, představila novou telekomunikační službu Novera duo garant, která je určena především menším firmám, živnostníkům a domácím kancelářím. Služba, která zahrnuje internetové připojení a hlasové volání, přinese kromě úspor nákladů na telekomunikace další užitečné aplikace přístupné prostřednictvím internetu.

Sdílet

„Nová služba Novera duo garant je prvním výsledkem nedávného začlenění společností Contactel, Nextra a Telenor Networks pod společnou značku GTS Novera. Díky synergickému propojení technologií, které GTS Novera těmito transakcemi získala, můžeme nabídnout produkt, který bude znamenat významnou úsporu telekomunikačních nákladů malých, začínajících nebo se rozvíjejících firem a živnostníků,“ řekl Miloš Mastník, produktový ředitel společnosti GTS Novera.

Součástí dodávky služby Novera duo garant je koncové zařízení, které zajišťuje připojení jednotlivých počítačů a telefonů k telekomunikační síti a funguje také jako hardwarový firewall. Služba zahrnuje internetové připojení technologií ADSL o rychlosti až 4 Mbit/s, které je poskytováno bez datových limitů a omezování rychlosti (fair-use-policy). Hlasové hovory jsou realizovány na principu moderní IP telefonie s garantovanou kvalitou přenosu hlasu a výhodnými sazbami za volání. Současně mohou probíhat dva hovory nebo jedno hlasové a jedno faxové volání.

Základní varianta služby zahrnuje internetové připojení 1024/256 kb/s, dvě hlasové linky a pevnou veřejnou IP adresu. „Souhrnný měsíční paušál za tuto variantu služby je 995 korun, k němuž se účtuje jen hovorné. Řada podnikatelů a živnostníků přitom nyní platí svému operátorovi hned trojí paušál – za hlasové služby, za internet a za pevnou IP adresu. Výhodnost našeho integrovaného řešení je jasná,“ doplnil Miloš Mastník. Uživatelé služby mají k dispozici webové rozhraní umožňující nastavení telefonních linek a zobrazení detailního výpisu hovorů a faktur.

Služba je poskytována na pronajatých linkách existující telefonní sítě (LLU). Zákazník tak má možnost úplného odchodu od stávajícího poskytovatele telefonních služeb – tedy i Českého Telecomu – což je spojeno s finanční úsporou vyplývající ze zrušení dosavadního paušálního poplatku. Lze přitom zachovat původní telefonní číslo, což usnadňuje změnu operátora podnikatelským subjektům, které potřebují udržet kontakt se svými zákazníky. Firmy, které často využívají faxová nebo modemová spojení (přístup ke kartovým systémům, zabezpečovací zařízení apod.) mají možnost ponechat si stávající linku jako záložní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).