Kromě vlastních prodejen v Praze, Brně a Plzni se jedná o síť franchisingových prodejen, které dříve fungovali pod vlastním názvem. „Spolupráci jsme nabídli lokálním lídrům trhu a jsme rádi, že jsme získali jejich důvěru. Jedná se o zavedené společnosti, kterým poskytneme společné lepší nákupní podmínky, společný marketing, sdílení nákladů na školení a moderní technologie včetně internetového obchodu. U již získaných společností si ceníme, že znají lokální trh, kde jsou uznávanými hráči a disponují kvalitním servisem. Jejich schopnost poskytovat špičkové služby nově podpoříme zázemím velké společnosti.“ řekl generální ředitel společnosti Mironet Ing. Robert Novotný.
Vůči ostatním internetovým obchodům se tak Mironet vymezuje odborností, která se projeví schopností poskytovat zákazníkovi špičkový záruční i placený servis.
„Jako partnera jsme hledali a v některých lokalitách ještě hledáme zavedenou společnost. Podmínkou je, že má prodejnu, kde je možné vyzvednout zboží objednané na internetovém obchodě nebo například okamžitě nakoupit spotřební materiál do tiskárny. Zároveň však zkoumáme, jak jsou technici potencionálního partnera schopni poskytovat IT služby pro koncové zákazníky i pro firmy do 100 instalovaných PC stanic, kam se Mironet orientuje. Klíčová je například schopnost firemnímu zákazníkovi instalovat a udržovat jeho počítačovou síť,“ vyjádřil se k nárokům na nové pobočky Ing. Robert Novotný.
Ke společnosti Mironet:
Mironet působí jako prodejce výpočetní techniky a elektroniky přes internetový obchod mironet.cz a přes síť kamenných obchodů v České republice. Vedle prodeje přes internetový obchod se společnost zabývá výrobou tichých počítačů Mironet, údržbou počítačových sítí a systémovou integrací pro společnosti do 100 instalovaných PC stanic. V roce 2008 docílila růstu 57% a tržby dosáhly 1 miliardu Kč. Tento výsledek se podařilo v roce 2009 i přes pokles na IT trhu udržet. Na trhu figuruje 15 let.