Krámky.cz: vlastní e-shop do 5 minut zdarma

[Tisková zpráva] Brno, 8. září 2009 - Společnost xBizon, s.r.o., provozovatel internetových magazínů Nazeleno.cz a Napalubu.cz, přichází na český trh s unikátním projektem. Nový server Krámky.cz nabízí vytvoření vlastního internetového obchodu zdarma, pokročilou správu a nastavení obchodu, přímý prodej zboží návštěvníkům webu a řadu dalších funkcí. Zaměřen je přitom na živnostníky a jiné drobné prodejce.

Sdílet

Krámky.cz vytvářejí na českém trhu unikátní prodejní platformu. V rámci jediného serveru na adrese www.kramky.cz spojují veškeré výhody inzertního serveru, kde mohou návštěvníci zdarma prodávat své zboží, s galerií internetových obchodů. Vlastní, individuálním potřebám uzpůsobený e-shop, si zde může založit každý návštěvník serveru – to vše bez poplatků nebo dalších omezení.

Svým zaměřením přitom Krámky.cz oslovují novou cílovou skupinu. „Dáváme možnost prodávat na internetu malým živnostníkům či jiným drobným prodejcům, jimž byl tento svět doposud zapovězen,“ vysvětluje Kamil Gric, ředitel společnosti xBizon, s.r.o. „Díky Krámkům tito prodejci nemusí řešit otázku financí, které by jinak investovali do programování e-shopu, nebo propagaci vlastního obchodu.“ Veškeré zboží, které prodejci vloží do svých obchodů, je totiž automaticky nabízeno návštěvníkům nákupního centra na adrese www.kramky.cz.

„Založení obchodu je jednoduché a zvládne ho skutečně každý – stačí pár kliknutí a váš krámek je na světě,“ vysvětluje Kamil Gric. „Obchody pod Krámky.cz mají nejen unikátní grafické šablony, ale také vlastní kategorizaci vloženého zboží, možnost zadávat parametry zboží, systém hodnocení prodeje i další prostředky pro komunikaci se zákazníky,“ dodává. Díky těmto funkcím nabízí Krámky obdobné řešení jako profesionální e-shopové systémy, jejichž cena se počítá v řádu tisíců korun měsíčně.

Široké možnosti se uživatelům nabízí také v oblasti podpory prodeje. Krámky.cz disponují vlastním systémem pro zvýraznění prodávaného zboží a nabízejí také věrnostní program, kterým odměňují aktivní prodejce. „Naší filosofií je ukázat lidem, že ne vše musí být na internetu placené, že řada funkcí může být samozřejmá,“ dodává Kamil Gric. Nadstandardní požadavky větších prodejců uspokojí verze Krámek Maxi, která za minimální poplatek nabízí doplňkové funkce, kredity pro zvýraznění zboží a řadu dalších bonusů. Další rozšíření Krámku Maxi o nové funkce je plánováno v nejbližších týdnech.

O společnosti x Bizon, s.r.o.
xBizon, s.r.o. je mladá společnost odborníků z oblasti médií, orientující se na tvorbu originálních internetových projektů. Návštěvníkům našich webu předkládáme netradiční mediální projekty, které přináší nový pohled na danou problematiku, stejně jako portály z oblasti služeb, které v České republice doposud chybí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).