Součástí komunikace je několik případových studií připravených ve spolupráci se společnostmi, které svůj obchodní úspěch opírají o funkční plány a spolehlivé technologické zázemí. Kampaň HP si tak zapojením malých a středních podnikatelů, stejně jako těch, kteří usilují o založení vlastních firem, klade za cíl inspirovat společnosti a vést je k uskutečnění jejich ambicí tím, že jim pomůže vytyčit ještě smělejší cíle v oblasti osobního a profesionálního úspěchu. Protože když se chce, všechno jde.
Příběh ve stručnosti
Nejen velké korporace mají velké myšlenky a skvělé vize. S kreativitou a zaujetím pro své projekty se i malé a střední firmy snaží vybudovat lepší budoucnost pro sebe i pro celou společnost. HP podporuje tyto ambice a snaží se pomoci využít jejich potenciál.
Podívejte se, jak firmy s velkými nápady dosahují svých snů: http://www.Hp.cz/mysletevevelkem
Web www.hp.cz/mysletevevelkem představuje podnikatelskému sektoru produktové portfolio, které jim může pomoci při rozvoji businessu a naplňování cílů. Sekce webu „Aktuální nabídky“ umožňuje návštěvníkům seznámit se s nejnovějším vybavením dostupným navíc za příjemné ceny.
Kampaň „Myslete ve velkém“ obsahuje video, úvodní stránku upravenou pro každou zemi, bannerovou kampaň a několik úprav a aktualizací na stránkách HP.cz. Je navržena tak, aby budovala emocionální vazbu k výjimečné řadě produktů vhodných pro pomoc firmám při jejich dalším růstu. Kampaň se nejprve představí v květnu ve Francii, následovat potom budou podobná místní uvedení v Itálii, Španělsku, Portugalsku, Velké Británii a následně v Nizozemí, Rusku, Polsku, České republice a na Slovensku.
Video, jež je součástí kampaně, vytváří asociaci s rodinou díky spojení ukazujícímu nadšení otce pro svou práci i pro sport, který je také jeho podnikáním. Sladění role rodiče a podnikatele je pro malé živnostníky důležité, protože jim umožňuje skloubit svůj pracovní a soukromý život tak, aby zajistili optimální a bezpečné prostředí pro své rodiny.
Vlastníci malých firem mají smělé nápady. S kreativitou a zaujetím pro své projekty se často snaží pomáhat ostatním a cítí neustálou potřebu přispět všem kolem sebe. Právě tuto vášeň a tvořivost se kampaň snaží podpořit.
V komentáři k zahájení kampaně, Alexandre Houcke, obchodní ředitel marketingu HP EMEA, řekl: „Vzhledem k tomu, že malé firmy zaměstnávají 67 % evropské pracovní síly, očekává se od nich, že budou stát za hospodářským vzestupem. Doufáme, že naše vlastní kulturní dědictví, spolu s naším přesvědčením, že technologie je základem udržitelné inovace, bude inspirovat budoucí business leadery k velkým věcem.“
Údaje o reklamní kampani:
Název projektu: Make It Big
Zákazník: HP, Sylvie Brachet, Marketing Manager, PSG EMEA
Ve stručnosti: Spuštění HP videa Make It Big and ostatních aktivit
Kreativní agentura: Saatchi and Saatchi
Mediální agentura: OMG
Produkce: BeautifulScreen
Režisér: Luc Serrano
Zacílení kampaně: E.g. Online, Press, Digital etc.
O společnosti HP
HP neustále vytváří nové příležitosti pro uplatnění technologií, které významně ovlivňují jednotlivce, firmy i celou společnost. Jako největší technologická firma světa nabízí HP špičkové produkty zahrnující tisková řešení, osobní výpočetní techniku, software, služby a IT infrastrukturu. Další informace o společnosti HP (NYSE: HPQ) jsou k dispozici na webu www.hp.com.