GTS Novera získala Zlatý středník pro nejlepší firemní on-line prezentaci

[Tisková zpráva] Korporátní internetové stránky společnosti GTS Novera www.gtsnovera.cz zvítězily v kategorii Nejlepší firemní on-line prezentace Zlatého středníku 2007. Práce FG Forrest, realizátora webu, byla v šestém ročníku soutěže firemních prezentací a publikací oceněna také v případě řešení pro mezinárodní skupinu CME a Komerční banku.

Sdílet

Originální trofej z broušeného skla a diplom převzali Account Manager FG Forrest Otakar Marek a manažer marketingové komunikace GTS Novera Petr Vyhnálek na slavnostním vyhlášení, které proběhlo ve čtvrtek 10. dubna v pražském Divadle Archa.

„Získaného ocenění si velice vážíme. Hlavním cílem on-line prezentace naší společnosti je především vysoká informační hodnota a v inovované verzi i přesné cílení na jednotlivé zákaznické segmenty,“ říká k ocenění Petr Vyhnálek.

Porota složená z osobností veřejného života a specialistů na marketing, internetová řešení nebo veřejné mínění u www prezentací hodnotila zejména aktuálnost, informační hodnotu, servis pro novináře, ale také grafické zpracování, celkovou přehlednost i dostupnost prezentací.

K dispozici jí přitom byly dvě podoby webu. V době posuzování totiž byla spuštěna jeho nová generace, přičemž ta starší a dnes neaktuální verze byla pro porotce vzhledem k hodnocenému období archivována.

„Že spuštění nových stránek proběhlo ve stejné době jako rozhodování poroty, jsme původně chápali jako jistou komplikaci. Nakonec se to ukázalo být výhodou, protože jsme mohli názorně ukázat, že jde o živé médium. A přestože víme, že jde o ocenění hlavně za loňský rok, bereme jej také jako příjemnou odměnu za měsíce usilovné práce pro všechny realizátory nové tváře webu,“ vysvětluje Otakar Marek.

Šestého ročníku se agentura FG Forrest zúčastnila se třemi řešeními – posuzována byla také on-line prezentace mezinárodní skupiny CME www.cetv-net.com a web Komerční banky www.kb.cz, který postoupil do druhého kola soutěže. Obě řešení získala certifikát vysoké profesionální úrovně TOP Rated.

Letošní ocenění v této soutěži nejsou pro FG Forrest premiérou. Vloni agentura obsadila ve stejné kategorii 2. místo s webem Kooperativy www.koop.cz, ze Zlatého středníku 2005 si odnesla TOP Rated za internetové stránky Mariánských lázní www.marienbad.cz.

Soutěž Zlatý středník hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace reprezentující společnosti či prezentující výrobky a služby vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Vyhlašovatelem je občanské sdružení PR Klub.

FG Forrest, a. s., od roku 1996 poskytuje komplexní řešení pro elektronická média. Za využití nejmodernějších kreativních technologií a postupů zajišťuje analýzy a monitoring a realizuje celou řadu projektů: internetové systémy, intranety, webové aplikace, informační a zábavní portály, korporátní či produktové prezentace, on-line marketing nebo multimediální CD a DVD. Spokojenými klienty FG Forrest jsou např. Coca-Cola, Skupina ČEZ, Kancelář prezidenta republiky, Kooperativa, Komerční banka, McDonald's nebo T-Mobile.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).