„Tyto výsledky opět ukázaly dlouhodobou posluchačskou atraktivitu našeho hudebního programu,“ podotýká Petr Vladyka, programový ředitel Evropy 2. „Evropa 2 již delší dobu zažívá nejvyšší poslechovost za celou svoji existenci a věřím, že tato éra bude i nadále pokračovat – vždyť za posledních několik let v každém novém kvartálu zaznamenáváme v meziročním srovnání nárůst posluchačů.“
„Evropa 2 i nadále zůstává jasnou jedničkou v cílové skupině posluchačů 12 až 39 let,“ doplňuje Martin Konrád, obchodní ředitel Regie Radio Music.
Evropa 2 je velmi úspěšná i na internetu, kdy se její živé vysílání dlouhodobě drží na prvním místě poslechovosti, přičemž absolutní počet posluchačů neustále stoupá. Živé internetové vysílání Evropy 2 v prosinci 2005 tak podle iAuditu vyhledalo 69 260 posluchačů, přičemž její webové stránky www.evropa2.cz navštívilo průměrně denně 10 000 unikátních uživatelů, resp. 143 000 unikátních uživatelů za měsíc.