Spolupráce mezi oběma společnostmi bude probíhat na regionální úrovni v pěti zemích střední a východní Evropy, konkrétně v České republice, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku a Bulharsku. PR kampaň pro Autodesk bude ve spolupráci s lokálními týmy v jednotlivých zemích řízena a koordinována z České republiky, kde bude zajišťována společností Myr Communication, která je regionálním centrem sítě BondPR pro střední a východní Evropu.
„Naše společnost hledala cestu, jak zajistit efektivní PR kampaň na regionální úrovni,“ řekl Oldřich Januška, marketingový manažer Autodesku pro region EMEA Emerging Countries (země střední, východní a jihovýchodní Evropy, Blízkého a Středního východu a Afriky). „Proto jsme v rámci výběrového řízení hledali partnera, který by nám poskytl PR pokrytí v požadovaných zemích. Nakonec nás oslovila společnost BondPR svým modelem založeným na kombinaci centralizovaných a lokálních aktivit, který nabízí vysokou kvalitu PR služeb při efektivních nákladech.“
„Společnost Autodesk si během uplynulých let vybudovala na českém trhu velké jméno a skvělé postavení na trhu,“ řekl Miroslav Fribert, ředitel Myr Communication a regionální manažer BondPR pro střední a východní Evropu. „Před námi stojí velká výzva dále toto renomé rozvíjet a pomoci společnosti Autodesk získat podobnou pozici i v dalších zemích regionu.“