Praha, 16. dubna 2007 – Deset let od svého vzniku si připomíná portál ATLAS.CZ. Jak se mu dařilo v posledních letech, k jakým změnám došlo? Nejrazantnější proměnou prošel Atlas za uplynulý rok. S nástupem nového generálního ředitele Davida Duroně v březnu 2006 byl odstartován rozsáhlý projekt Restart, který přinesl řadu významných změn a čerstvý vítr do plachet celého portálu.
V dubnu téhož roku byla spuštěna nová služba bydleni.atlas.cz, která se během jednoho roku společně se službou zena.atlas.cz stala jedničkou na trhu, a na konci srpna 2006 se objevila nová personalizovaná hlavní stránka Atlas.cz. V září se ICQ naučilo mluvit česky a Atlas se stal druhým nejnavštěvovanějším portálem českého internetu. Konec roku se opravdu vydařil, protože služby jako žena či bydlení trhaly rekordy v návštěvnosti a dostali se před konkurenční servery.
Internetový portál Atlas vznikl v roce 1997 a jako první u nás nabídl fulltextové vyhledávání, o deset let později – s novým designem i novým vedením – stojí před výzvou stát se již v průběhu roku 2007 jedničkou či dvojkou v několika segmentech. Na oslavě 10. výročí generální ředitel společnosti Atlas.cz představil novou vizi Atlas +.
„Atlas chce být místem českého internetu, kde se koncentruje ten nejlepší on line obsah na trhu. Segmentový, zábavný, tradingový a edukativní.“, říká generální ředitel Atlasu David Duroň, který je ve funkci právě rok, a s jehož příchodem se datují zásadní reformy. „Máme novou home page, která je plně uživatelsky personalizovaná, nové 3D logo, které nyní lépe reprezentuje trend v oblasti moderního designu, Atlas má lidskou tvář, díky níž se přibližuje uživatelům internetu – je přehledný, barevný, zábavný a maximálně přizpůsobivý. Velice důležitá je pro nás spolupráce s velmi populárním nástrojem pro on-line komunikaci ICQ,“ dodal D. Duroň.
ATLAS je portálem pro všechny. Mladí nedají dopustit právě na ICQ, cestovatelé a turisté sáhnou po detailních mapách (www.amapy.cz) s rozšířeným vyhledáváním ve městech, zeměpisných objektech a firmách, plánovačem tras a měřením vzdáleností. Podnikatelé a jejich zákazníci si oblíbili vlajkovou loď Atlasu – Atlas firem s více než 200.000 odkazy na firmy a jejich služby či zboží.
Podle nejnovějších výsledků NetMonitoru je Atlas.cz nejdynamičtějším internetovým portálem na českém trhu. V lednu tohoto roku přibylo Atlasu 202.553 unikátních návštěvníků, což je téměř o sto tisíc více než nejbližšímu konkurentovi.