Vybrané komentáře k personální situaci Centra

Sdílet

Nedávný článek na Lupě s názvem Seznam zbrojí: tři nové služby se mimojiné dotknul personální situace v portálu Centrum, která je podle některých zpráv nepříliš dobrá. Odchází prý klíčoví lidé, dochází k nečitelné reorganizaci, zaměstnanci ztrácejí motivaci a management jim nedokáže předat své vize. Je tento dojem oprávněný? Pohled generálního ředitele Centra, Ondřeje Tomka, si můžete přečíst v rozhovoru Ondřej Tomek: Centrum už nemůže stát jenom na zakladatelích, zde vám přinášíme pohledy několika lidí, kteří z Centra odešli či ke kterým lidé z Centra odchází.

Daniel Grunt, produktový ředitel Centra, odešel počátkem roku 2006:

Ano, odešel jsem koncem ledna, ale z vlastního rozhodnutí, abych si vyzkoušel něco nového. Myslím, že v Centru nejde o žádný masový odliv, ten dojem možná vznikl tím, že v krátkém rozmezí jsem odešel já a Eva Panclová (obchodní ředitelka). V Centru dochází ke změně organizační struktury, kdy se hierarchie „zplošťuje“ – což je samozřejmě dobře, ale u někoho to může vytvářet dojem, že ve firmě momentálně chybí vize. K platům programatorů můžu říct, že určitě nešlo o průmerné platy, vždy záleželo na schopnostech.

Pavel Zatloukal, LMC:

Potvrdit, že k nám v poslední době míří lidé z Centra, nemohu. Samozřejmě, že někteří z našich zaměstnanců pracovali dříve v Centru, já sám jsem byl zaměstnancem v Seznamu. Myslím ale, že můžu říct, že mezi ně patří například Marek Jírů, u něhož nedošlo k větší změně pracovní náplně od té, kterou vykonával v Centru.

Petr Šnajdr, technický a produktový ředitel portálu Atlas:

diskusi na Lupě jste uvedl, že k Vám míří čtyři lidé z Centra. Můžete to potvrdit?
Ano, je to tak. V posledních několika měsících k nám nastoupili hned čtyři lidé, kteří pracovali pro Centrum.cz.

Atlas.cz je nyní ve stadiu přerodu nebo přesněji restartu, jak říkáme my, a lidé s profesionálními zkušenostmi k nám míří, aby se na tomto restartu podíleli, z vícero společností v oboru. Doufám, že již brzy si najdu chvíli času a budu moci o tom něco více napsat na Management Blogu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).