Automatizované získávání dat o frázích, doménách, URL či produktech. Uživatel na vstup vloží dataset, zvolí jaká data chce o něm dodat a nástroj je získá. Pracuje se zdroji jako Google, Heureka.cz ci Zboží.cz.
Marketing Miner je nástroj k automatizovanému získávání datových podkladů, důležitých pro online marketing webových projektů. Skládá se z minerů, které zprostředkovávají získávání dat na základě uživatelem vloženého datasetu.
Nástroj se dělí dle 4 základních vstupů na:
- Keyword Minery - očekávají na vstupu frázi. Pracují se zdroji jako je AdWords, vyhledávání Google apod.
- Domain Minery - očekávají na vstupu doménu. Dolují data o jejím vlastníkovi, kontaktních informacích nebo její autoritě.
- URL Minery - očekávají na vstupu URL. Mají největší sadu minerů, které dokáží získat různorodé informace o vložených URL.
- Product Minery - očekávají na vstupu co nejpřesnější název produktu. Díky němu dokážou identifikovat URL napárovaného produktu ve specifických službách (v ČR jde o služby Heureka.cz a Zbozi.cz) a na základě toho získat informace o tom, s kolika konkurenty bude uživatel v daném segmentu produktů soupeřit, jaká je nejvyšší/nejnižší cena každého produktu či na jaké pozici se vyskytuje jeho eshop.