YouTubeři od A do Z na konferenci New Media Inspiration

Kroutíte hlavou nad videi pro vás neznámých YouTuberů a přitom ze všech stran slyšíte, že přesně tohle je způsob, jak oslovit teenagery? Vítejte ve světě generace Z.
19. 1. 2016

Sdílet

Doba, kdy si děti hrály venku nebo se dívaly na televizi, je dávno pryč. Dneska jsou pro ně největší hvězdy Teri Blitzen nebo Shopaholic Nicol. Že je neznáte? Pak evidentně nesledujete českou YouTube scénu. Možnost, jak proniknout do neznámého světa YouTuberů, máte v sobotu 13. února v prostorách Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze na konferenci New Media Inspiration, jejímž ústředním tématem jsou generace X, Y a zejména Z. 

Svět mladých a jejich návyky v konzumaci obsahu se rapidně mění. Jak jako značka reagovat na situaci, kdy teenageři už vám na banner prostě nekliknou? Dorota Kajfoszová s Davidem Benešem z O2 ukážou tři příklady konkrétních komunikačních kampaní, které cílily na mladé. Pokud chcete vědět, jak se například povedlo dosáhnout dvou milionů zhlédnutí vánočního videoklipu Teri Blitzen a Johnyho Machette, pak přijďte zasednout do lavic na přednášku marketérů z O2.

Na konferenci vystoupí i úspěšný YouTuber Jonáš Čumrik aka Johny Machette, který prozradí, jak dělat reklamy pro teenagery tak, aby jim uvěřili. Díky němu proniknete nejen do světa YouTuberů, ale dozvíte se i to, co by značka měla vědět o jejich publiku.

Jak je to s vysokými počty zhlédnutí u videí, kdo je král nebo královnou v českých vodách YouTube a je pět tisíc lajků na Instagramu hodně nebo málo? Tak na to odpoví při své přednášce Lenka Krsová ze Socialbakers, která vás provede čísly a statistikami nejen české YouTube scény.

Šéfredaktor Marketing Journalu Petr Michl ukáže povedené i vyloženě nepovedené YouTube kampaně a zaměří se i na všechny možné podoby product placementu u YouTuberů.

Během konference se také dozvíte, jak se změnila práce a podnikání, co všichni vidí na Minecraftu a jak se liší designování u služeb pro děti a důchodce. Čeká vás nabitý program. Zjistíte, jak pracovat s generací Z, jaká jsou specifika generace X a čemu dává přednost generace Y.

Registrujte se ještě dnes na webu konference New Media Inspiration, ať máte své místo jisté.

Pro aktuální informace o konferenci můžete sledovat i událost na Facebooku.

Produktoví partneři konference jsou Doubleshot, Liftago, Shutterstock a ZOOT. Konferenci podporují AIESEC, Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze, Filozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze. Mediálními partnery jsou Lupa.cz, Markething, Marketing Journal, MediaGuru.cz, Studenta.cz. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info. Konferenci organizují Studia nových médií Filozofické fakulty UK a TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje společnost Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).