Hlavní navigace

Velká mediální debata, obsahové projekty, AI nebo novinky z marketingu

 Autor: Internet Info
Využijte poslední dny zvýhodněné ceny vstupného na konferenci Czech Internet Forum. Končí už příští pondělí.
Dnes

Sdílet

Konference Czech Internet Forum se blíží, proběhne 5. listopadu v Comfort Hotel Prague. Program je těsně před dokončením, přednášky poběží ve dvou sálech. Podíváme se na dopady AI, novinky z marketingu nebo na nové obsahové projekty. Ani letos nevynecháme velkou debatu se šéfy mediálních domů.

ZVÝHODNĚNÁ CENA VSTUPENEK BRZY SKONČÍ

Využijte early birds cenu vstupenek. Končí už příští pondělí. Přihlášku můžete vyplnit zde.

SÁL MANHATTAN

VELKÁ MEDIÁLNÍ DEBATA: Média a tvorba obsahu s příchodem AI

Inovace, nové technologie, nezbytné změny v přístupu firem i lidí. Co vše je třeba k vybudování silného mediálního domu v nové éře umělé inteligence? Jak restartovat strategii příjmů – posilovat digitál nebo diverzifikovat zdroje? Jak získat pozornost diváků, posluchačů či čtenářů? Je možné při tom všem stále udržet kvalitní a relevantní obsah?

O tom budou debatovat šéfové českých mediálních domů Lenka Černá z Economie, Daniel Grunt z TV Nova, Matěj Hušek ze Seznam.cz, Martina Říhová z Czech News Center a René Zavoral z Českého rozhlasu. Debatu bude moderovat Filip Rožánek z DigiZone.cz.

✔️ Pohled českých konzumentů na AI ve zpravodajství: Připravenost a výzvy: Tomáš Hynčica z ResSOLUTION Group a Tereza Šimečková z Admosphere Time

Do tvorby i konzumace mediálních obsahů čím dál více vstupuje umělá inteligence. Jsou na to Češi připraveni? A pustili už AI do svých životů? O tom si budeme povídat na základě nejčerstvějších dat z výzkumu. Představíme si také aktuální postoje online populace k označování zpravodajského obsahu tvořeného AI, jeho důvěryhodnost a případné hrozby.

✔️Doba videová: Vojtěch Lambert z LCG New Media

Videa, primárně krátká, jsou všude a zaplavují sociální sítě. TikTok započal obří trend, který se dnes valí Metou jako Reels nebo skrze YouTube jako Shorts. Kolik dneska tvoří obsahu sítí, jak fungují ve srovnání s ostatními formáty a horizontálními videi? Mrkneme se na data globální i z České republiky a ukážeme si na case studies z kampaní, co a proč funguje.

✔️Když nase*ete vlastní komunitu. Jak utnout krizi v samotném zárodku: František Brož z FYI Prague

Může to přijít dřív, než si myslíte. Vaši nejvěrnější – zákazníci a fanoušci, do kterých jste v posledních letech investovali – se obrátí proti vám. Stačí málo: neopatrný příspěvek na sociálních sítích, nešťastné prohlášení do médií, nepovedená akce. Anebo rozsáhlejší problémy, které svírají celou značku a které přesáhly únosnou mezi. Co jsou klíčové kroky, kterých se držet, abyste z krize ideálně vyšli posílení a komunita zůstala stát na vaší straně?

✔️AI v médiích: jak to bude dál: Josef Šlerka z Karlovy univerzity a Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky

Umělá inteligence je běžnou součástí práce redakcí i celých vydavatelských domů. Po dvou letech prudké exploze přichází čas se podívat na její dopady a také si zkusit zavěštit, jak budou vypadat další dva roky.

✔️Využití AI v rámci platformy YouTube: Petr Houzar z Google

Podle posledních dat společnosti Google sleduje dlouhá a krátká videa na YouTube 65 % přihlášených uživatelů což přináší na jednu stranu velkou komplexitu a na druhou obrovskou příležitost. Díky využití AI platforma nabízí konkrétnímu divákovi vhodný obsah ve vhodný moment. Stejně tak dokáže vytěžit maximum možného ze všech dostupných video formátů a propojit je s marketingovými a obchodními cíli inzerentů. Další využití AI jde směrem ke tvůrcům obsahu. V rámci přednášky si ukážeme ty nejzásadnější z nich.

Na jaké další přednášky se můžete v sálu Manhattan:

✔️AI obsah a platformy = VSL? Petra Dolejšová, advokát, expertka na právo v marketingu a e-commerce

✔️Agentury jsou v době AI již zbytečné. Nebo? Jan Suda z MCCANN PRAGUE

✔️Komunikace v éře ML a AI: Pavol Lukáč z TRKKN Czech

Dále v sálu Manhattan vystoupí zástupci ze společnosti Salesforce a členové týmu, který stojí za velmi oblíbeným pořadem Mikýřova úžasná pouť internetem.

SÁL BROOKLYN

✔️ Komplexní přístup k maximálnímu výkonu Meta reklamy: Honza Bartoš, specialista na výkonnostní marketing: Honza Bartoš, specialista na výkonnostní reklamu 

Úspěšná reklama na Metě není jen o správném nastavení, copy nebo kreativě. V roce 2024 je pro úspěch Meta reklamy nutný komplexnější pohled. Od projektového řízení, UX, nabídky, celkové strategie všech marketingových kanálů až po hledání souvislostí. Na konkrétních příkladech z praxe uvidíme, jak výrazně dokáže komplexní pohled na marketing změnit výkon Meta reklamy.

✔️ Jak prodávat bagry přes internet? Václav Krátký z Doosan Bobcat EMEA a Martin Palounek z Publicis Groupe 

Výrobce stavebních strojů Bobcat ve spolupráci s Publicis Groupe řídí z centrály v Dobříši reklamní aktivity značky v rámci celého EMEA regionu. Během přednášky nám Martin s Vaškem ukáží, jak pracují s online kanály pro úspěšnou komunikaci komplexního B2B brandu, jak přistupují k mixu reklamních kanálů napříč trhy a jak využívají nové technologie a formáty. A samozřejmě jak to vše vyhodnocují a měří!

✔️Jak značka VICHY dokáže rozpoznat stadium stárnutí pleti uživatelek a správně reagovat? Natália Harčarová z L'Oréal a Jan Kurel z Wavemaker Czech Republic

Během prezentace se dozvíme, jak značka VICHY ve spolupráci s mediální agenturou Wavemaker našla způsob, jak rozpoznat, v jakém stádiu boje s vráskami se konkrétní uživatelka nachází, a jaká péče je pro ni nejlepší. Správnost řešení problému potvrzují doměřením výkonu jak v metrikách mediálních, tak prodejních.

✔️Google Analytics 4: Vyhněte se nejčastějším chybám v implementaci: Anna Volčíková z GroupM Nexus 

Představte si Google Analytics 4 jako mapu, která vás dovede k pochopení chování uživatelů na vašem webu. Jenže to neplatí v případě, kdy je „mapa“ špatně nakreslená. Společně si ukážeme reálné případy z praxe, kdy špatná konfigurace této „mapy“ způsobila majitelům webů nejrůznější trápení. Vyhněte se díky přednášce nejčastějším chybám.

✔️Budoucnost příjmů mediálních domů bez souhlasů a cookies třetích stran: David Voráček z mediálního domu Economia

V éře, kdy končí používání cookies třetích stran a kdy regulace ochrany osobních údajů klade stále větší důraz na explicitní souhlas uživatelů s využíváním jejich dat, čelí mediální domy výzvám i příležitostem. Přednáška se zaměří na rozbor současných trendů v oblasti ochrany soukromí a jejich dopadu na tradiční modely financování obsahu.

Co dalšího nabídne sál Brooklyn:

✔️Page Not Found: Hledání pomalé novinařiny do rychlé doby: Apolena Rychlíková a Jakub Zelenka z Page Not Found

✔️WIRED: Svět médií a technologie: Michal Kučera z WIRED Middle East

✔️ Jak Reportér Magazín prošel digitální transformací a získal si srdce on-line čtenářů: Monika Binarová z Magazín Reportér a Martina Klárová z FatChilli for Publishers

Ať vám konference #CIF24 neunikne:

Kdy: 5. listopadu 2024 od 9 hod

Kde: Comfort Hotel Prague City East

Partnery konference jsou LCG New Media a Salesforce. Vystavovatelem je CZ.NIC. Produktovým partnerem je EasyEvent. Mediálními partnery jsou Marketing Journal a MediaGuru. Organizátory jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network. Produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).