Už delší dobu žijeme online a influenceři nyní mají mnohem větší dosah než dřív. V jakých případech je spolupráce s nimi vhodným řešením a jak ji co nejefektivněji nastavit uslyšíte na akci TUESDAY Business Network.
S kým se můžete spojit online:
Pohled influencera zastoupí Jonáš Čumrik, který pomáhá firmám jako Coca-Cola nebo O2. Říká o sobě, že spojuje generace.
Co je dobré si při spolupráci s influencery pohlídat po právní stránce, ať už při zadávání kampaní, ve smlouvě nebo e-mailové komunikaci, na příkladech českých i světových kampaní vysvětlí právnička Andrea Pavelcová z eLegal.
Jitka Altman z Kindred na příkladech kampaní piva Excelent a virtuální kliniky EUC ukáže, jak lze v současné době koronavirové strategicky zhodnotit nové příležitosti.
Značka Madeta se spojila s pekařem a cukrářem známým z pořadu Peče celá země Josefem Maršálkem. Výsledky promyšlené multikanálové kampaně představí Simona Horáčková z Mindshare.
Naváže Kateřina Černická, která vám zodpoví mnoho etických otázek, například ohledně důvěryhodnosti.
Vojtěch Lambert z LCG New Media na ukázkách kampaní Grandhotelu Pupp, Hradů CZ, Honor a další předvede, jak vytěžit ze spolupráce s influencery maximum.
Ladislav Dyntar z eSuba vám pomůže zorientovat se v prostředí eSport a herních influencerů.
Buďte s námi 2. června od 10 hodin u konference Jak efektivně pracovat s influencery online.
Akci mediálně podporují odborné weby Marketing Journal a MediaGuru.cz. Produkci zajišťuje vydavatelství Internet Info.