Hlavní navigace

Mobile Marketing Forum: Jak růst se svou značkou díky mobilním aplikacím

 Autor: Internet Info
Vše, co marketér potřebuje vědět o mobilních aplikacích a nejnovějších trendy technologiích, proberou odborníci ze světa mobilního marketingu.
10. 9. 2024

Sdílet

Je mobilní aplikace také součástí vašeho marketingu, chystáte její redesign, chcete více vytěžit z dat nebo se seznámit s novými trendy, nástroji a technologiemi? Pak právě pro vás je naše konference Mobile Marketing Forum už 24. září v Praze.

Otevřeme témata tvorby designu, využití nových technologií včetně nasazení AI, nejoblíbenější mobilní formáty, propojení mobilního světa s tím offlinovým i aktuální trendy v mobilním marketingu. Zaměříme se také na novinky na polimobilních her a ukážeme si, jaké cesty vedou k úspěšné brandové kampani v tomto často opomíjeném prostředí.

Sejdeme se už 24. září v Galerii kavárny Louvre v Praze.

Jaká témata vás tedy čekají

  • Jak zaujmout Generaci Z na mobilních zařízeních 
  • Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design
  • Jak nastavit mobilní kampaň v herním prostředí
  • Kam práci s mobilními aplikacemi posouvá AI
  • Využití VR, AR i dalších technologií v mobilním marketingu 
  • Jak se vyhnout právním přešlapům při vývoji aplikací
  • Mobilní aplikace jako nástroj pro offline komunikaci se zákazníky 

Ochutnávka z přednášek:

Jak na úspěšnou brandovou kampaň v herním prostředí

Hry jsou celosvětovým fenoménem a jen v České republice hraje přes 4 milony hráčů. Pro generaci Z se dokonce jedná o koníček číslo jedna. Kdo jsou mobilní hráči v Česku a jak s touto skupinou správně pracovat? 

Jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky? To vše prozradí ve svých přednáškách Ladislav Dyntar zgood-game.cz a Ágnes Szabelkó z Evolution group.

Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?

Chcete, aby váš produkt uspěl? V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby a jaké problémy řeší váš zákazník. Téma pro Tomáše Haimanna z Etnetera Flow. 

Jak zapojit nové technologie, aby to neskončilo debaklem

DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH… Zorientovat se na hřišti plném technologických novinek je pro tvůrce obsahu pořád těžší. Václav Hruška z GroupM Nexus pro vás posbíral přehled zajímavých technologických hráčů mobilního marketingu.

Umělá inteligence hodná i zlá

Vladislav Skoumal ze studia Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s využitím umělé inteligence, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.

Mobilní aplikace jako nástroj, jak zviditelnit svou značku

Denisa Hrubešová se podělí o jednotlivé kroky a business rozhodnutí při vývoji mobilní aplikace, o tipy na její propagaci a také ukáže, kam vás může aplikace za rok posunout.

Marketingový nástroj do offline světa restaurací

Lukáš Kovač z Qerko vám předvede, jak mohou technologie pomoci restauracím dělat online marketing v tradičním offline segmentu.

Podrobný program konference Mobile Marketing Forum najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat.

Partnerem akce je Attention Stock, mediálním partnerem pak MediaGuru.cz a produktovým EasyEvent. Organizátoři jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).