Děkovací stránka e-shopu je přitom jedna z nejsilnějších stránek e-shopu, protože zákazník důvěřuje danému e-shopu, což je potvrzeno právě objednávkou. Asi vás tedy překvapí, že velmi malé procento e-shopů využívá děkovací stránku k dalšímu marketingu.
V tomto článku vám ukážeme, jak využít děkovací stránku k další komunikaci se zákazníkem.
Věrnostní program e-shopu
Jak jsme si řekli výše, když se zákazník dostane na děkovací stránku, tak již důvěřuje e-shopu. Pokud zákazník jednou nakoupil ve vašem e-shopu je velká pravděpodobnost, že chce nakupovat i v budoucnu.
Pokud máte věrnostní program ve vašem e-shopu je děkovací stránka ideálním místem ho o tomto věrnostním programu informovat. Všechny krabicové řešení e-shopu tuto funkci již mají integrovanou a můžete ji hned začít využívat.
Věrnostní program může mít mnoho podob. V základu můžete zákazníkovi říct, že se může registrovat do vašeho newsletteru, kde ho můžete informovat o speciálních akcích e-shopu, novém zboží na e-shopu nebo mu rovnou poskytnout slevový kupón na další objednávku.
Další možností je vytvoření věrnostního programu, kde zákazník získává “body” za nákupy ve vašem e-shopu a ty si potom může vyměnit za dárky k nákupu nebo za slevu na e-shopu.
Slevové kupóny na děkovací stránce
Další možnost jak oslovit zákazníka na děkovací stránce je nabídnout mu slevové kupóny na vašem e-shopu, které může využít na další nákup. Tento kupón mu můžete nabídnout rovnou s nějakým časovým omezením nebo slevový kupón můžete spojit právě s registrací do newsletteru.
Získejte nové zákazníky díky službě Děkovačka
Děkovačka je unikátní aplikace, díky které můžete získat nové zákazníky, kteří nakoupili na jiných e-shopech zapojených v síti.
Jak to funguje?
Celý systém funguje na principu získávání zákazníků mezi vzájemně nekonkurenčními e-shopy.
Po nákupu na e-shopu „A“ je zákazník motivovaný k nákupu na e-shopu „B“ a naopak. Motivace k nákupu je zajištěna exkluzivními slevovými kódy (nebo jinými nabídkami).
Příklad: Zákazník nakoupí na e-shopu se sportovními suplementy (který ale neprodává sportovní vybavení), na děkovací stránce jsou zákazníkovi nabídnuty další slevové kódy a mezi i nimi i slevový kód na e-shop, který prodává sportovní vybavení (ale neprodává sportovní suplementy).
Pokud zákazník má zájem o sportovní suplementy je velmi pravděpodobném že bude mít zájem i o například domácí posilovnu, činky, kettlebelly, rotopedy, atp…
E-shop “A” i e-shop “B” si tak navzájem přivádějí zákazníka, aniž by byl jakkoliv ovlivněn nákupní proces.
Kolik to stojí?
Za Děkovačku neplatíte žádné měsíční poplatky za vedení, ani žádný poplatek zapojení do systému.
Děkovačka funguje na principu affiliate marketingu. To znamená, že platíte Děkovačce provizi za přivedeného zákazníka ale až ve chvíli, kdy zákazník opravdu na e-shopu nakoupí, objednávka je vyřízena, zaplacena a zákazník zboží nevrátil.
Proč použít Děkovačku jako další marketingový kanál?
Děkovačka poskytuje e-shop hned několik výhod. Mezi tyto výhody patří:
-
Funguje čistě na affiliate provizi – neplatíte nic za registraci nebo za vedení systému.
-
Získáte zákazníky, které není možné získat z jiného marketingového kanálu.
-
Garantuje bezkonkurenčnost slevových nabídek – nikdy nebudete přivádět zákazníky konkurenčnímu e-shopu.
-
Integrace Děkovačky zabere 2 minuty.
-
Děkovačka rozšiřuje databázi e-mail marketingu.
-
Od první registrace do Děkovačky, můžete získávat nové zákazníky.
Proč Děkovačce důvěřovat?
Děkovačka přinesla zapojeným e-shopům stovky objednávek od zákazníků, které není možné získat z jiných marketingových kanálů.
Aplikace rozšířila e-mailové databáze e-shopů o tisíce nových e-mailů na zákazníky, kteří jsou zvyklí nakupovat online a jsou aktuálně v nákupním procesu.
Mezi e-shopy zapojené do Děkovačky patří například: gourmetkava.cz, svetla24.cz, powerlogy.cz, haffit.cz a desítky dalších,
Podívejte se, co o Děkovačce napsal nezávislý e-shopový magazín webhostingcentrum.cz.
Zaujalo Vás, co Děkovačka dovede? Kontaktuje obchodního zástupce na e-mailu info@dekovacka.cz.