Devátý ročník nejznakovější konference BRANDstorming ukáže, jak lze vstoupit na zdánlivě vysoce konkurenční trh, jak implementovat značku v praxi, návod na tvorbu úspěšných kampaní, jakou má Dedoles, i jak legislativně chránit to nejhodnotnější, co ve firmě máte.
Řeč bude také o krizové komunikaci na sociálních sítích, TikToku, o designu a jeho funkci, ale i o tom, jak se značkám vyplatí vnášet společenské hodnoty do kampaní. Vše si ukážeme na metrikách, výsledcích a datech případových studiích značek jako Kooperativa, Ikea, Lord, Lázně Libverda, CzechTourism, BiQ a řada dalších. Potkat se s brand manažery a markeťáky osobně a zeptat se na vše, co vás zajímá, můžete během networkingu u dobré kávy 21. dubna v hotelu Jalta v Praze.
Jaké přednášky byste neměli zmeškat:
-
Chcete se prosadit na vysoce konkurečním trhu? Na trh velkých elektrospotřebičů vstupuje nová německá značka – Lord Hausgeräte. Robert Němec, který dříve pracoval na strategiích pro T-Mobile nebo Notino, vám předvede, jak najít díru na trhu, i když se zdá, že tam žádná není, jak značku pozicovat, jak tvořit strategii a hlavní komunikační ideu a zahrne také mediální plánování a reklamní kampaň.
-
Brand Purpose – poslání značky vyvolává alespoň teď v marketingové komunitě hodně rozruchu. Nad tím, kde vedou hranice mezi společenskou odpovědností značek a brand aktivismem se zamyslí Pavel Cahlík, který je na značky. Z pohledu výzkumné agentury Behavio labs se na téma vnášení společenských hodnot do kampaní zaměří i Vojtěch Prokeš.
-
Udržet si dobré jméno není procházka růžovým sadem, ale spíš minovým polem. Co dělat, když to někde bouchne? Kateřina Kopecká, Marketing & Community Manager z Comdata Czech, ukáže na konkrétních příkladech, jak na krizovou komunikaci na sociálních sítích i jak překonat úskalí bez ztráty kytičky.
-
Růst skrze akvizice může být strategický oříšek. Sjednocení komunikace, lidské i produktové propojení, to je jen hrstka toho, co je třeba v multi-brandech řešit. O tvorbě brandové strategie skupiny i jednotlivých značek a budoucnosti muti-brandů promluví Karel Pařízek, CMO v BiQ Group.
-
Značka nestojí jen na „krásném logu“. Je potřeba najít rovnováhu mezi designem a marketingem, hrou a funkcí. Sladit obě polohy a vytvořit autentické sdělení. Jiří Toman, Founder a Creative Director Toman Design, vám ukázkami z praxe napoví, kudy taková cesta k rovnováze při tvorbě značky vede.
-
Jaké má stát vlastně značky a jak s nimi jejich „brand“ manažeři pracují? Měl by stát vůbec investovat do svých značek? Jaká úskalí řízení značky pro stát skýtá, a proč je důležité najít odvahu budovat odvážné, kreativní a inovativní značky? To se dozvíte v přednášce se zaměřením na cestovní ruch od Jana Hergeta z CzechTourism.
-
Určitě na vás někde vykoukli tancující křečci v ponožkách. Dedolesu se díky téhle kampani podařilo několikanásobně zvýšit povědomí o značce a protančit se k vyšším tržbám. Co dělat a nedělat pro to, aby se vaší značce povedlo totéž, prozradí Radovan Andrej Grežo, kreativní ředitel a majitel agentury Somebody & Somebody. Taky vymyslel ty křečky.
A to je jen pár prvních vlaštovek z chystaného programu. Sletí se toho mnohem víc. Celý program konference najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat.Přijďte si pro smršť inspirativních nápadů, jak budovat vaši značku 21. 4. 2022 v 9:00 v Jalta Boutique Hotel v Praze.
Partnery konference jsou společnosti BrandCloud, LCG New Media a Seznam.cz, mediálními Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz produktovým partnerem je EasyEvent. Konferenci produkčně zajišťuje Internet Info, organizuje TUESDAY Business Network.