Hlavní navigace

BRANDstorming 2022: Jak nakopnout vaši značku ke skvělým výsledkům

 Autor: Internet Info
Odvážná, kreativní, jedinečná. Taková chce být každá značka. Jak toho ale dosáhnout? To vám poradí odborníci na budování značek na konferenci BRANDstorming
29. 3. 2022

Sdílet

Devátý ročník nejznakovější konference BRANDstorming ukáže, jak lze vstoupit na zdánlivě vysoce konkurenční trh, jak implementovat značku v praxi, návod na tvorbu úspěšných kampaní, jakou má Dedoles, i jak legislativně chránit to nejhodnotnější, co ve firmě máte. 

Řeč bude také o krizové komunikaci na sociálních sítích, TikToku, o designu a jeho funkci, ale i o tom, jak se značkám vyplatí vnášet společenské hodnoty do kampaní. Vše si ukážeme na metrikách, výsledcích a datech případových studiích značek jako Kooperativa, Ikea, Lord, Lázně Libverda, CzechTourism, BiQ a řada dalších. Potkat se s brand manažery a markeťáky osobně a zeptat se na vše, co vás zajímá, můžete během networkingu u dobré kávy 21. dubna v hotelu Jalta v Praze. 

Jaké přednášky byste neměli zmeškat:


  • Chcete se prosadit na vysoce konkurečním trhu? Na trh velkých elektrospotřebičů vstupuje nová německá značka – Lord Hausgeräte. Robert Němec, který dříve pracoval na strategiích pro T-Mobile nebo Notino, vám předvede, jak najít díru na trhu, i když se zdá, že tam žádná není, jak značku pozicovat, jak tvořit strategii a hlavní komunikační ideu a zahrne také mediální plánování a reklamní kampaň. 


  • Brand Purpose – poslání značky vyvolává alespoň teď v marketingové komunitě hodně rozruchu. Nad tím, kde vedou hranice mezi společenskou odpovědností značek a brand aktivismem se zamyslí Pavel Cahlík, který je na značky. Z pohledu výzkumné agentury Behavio labs se na téma vnášení společenských hodnot do kampaní zaměří i Vojtěch Prokeš. 


  • Udržet si dobré jméno není procházka růžovým sadem, ale spíš minovým polem. Co dělat, když to někde bouchne? Kateřina Kopecká, Marketing & Community Manager z Comdata Czech, ukáže na konkrétních příkladech, jak na krizovou komunikaci na sociálních sítích i jak překonat úskalí bez ztráty kytičky.


  • Růst skrze akvizice může být strategický oříšek. Sjednocení komunikace, lidské i produktové propojení, to je jen hrstka toho, co je třeba v multi-brandech řešit. O tvorbě brandové strategie skupiny i jednotlivých značek a budoucnosti muti-brandů promluví Karel Pařízek, CMO v BiQ Group.


  • Značka nestojí jen na „krásném logu“. Je potřeba najít rovnováhu mezi designem a marketingem, hrou a funkcí. Sladit obě polohy a vytvořit autentické sdělení. Jiří Toman, Founder a Creative Director Toman Design, vám ukázkami z praxe napoví, kudy taková cesta k rovnováze při tvorbě značky vede.


  • Jaké má stát vlastně značky a jak s nimi jejich „brand“ manažeři pracují? Měl by stát vůbec investovat do svých značek? Jaká úskalí řízení značky pro stát skýtá, a proč je důležité najít odvahu budovat odvážné, kreativní a inovativní značky? To se dozvíte v přednášce se zaměřením na cestovní ruch od Jana Hergeta z CzechTourism.


  • Určitě na vás někde vykoukli tancující křečci v ponožkách. Dedolesu se díky téhle kampani podařilo několikanásobně zvýšit povědomí o značce a protančit se k vyšším tržbám. Co dělat a nedělat pro to, aby se vaší značce povedlo totéž, prozradí Radovan Andrej Grežo, kreativní ředitel a majitel agentury Somebody & Somebody. Taky vymyslel ty křečky.


A to je jen pár prvních vlaštovek z chystaného programu. Sletí se toho mnohem víc. Celý program konference najdete na stránkách TUESDAY.cz, kde se můžete i zaregistrovat.Přijďte si pro smršť inspirativních nápadů, jak budovat vaši značku 21. 4. 2022 v 9:00 v Jalta Boutique Hotel v Praze. 

Partnery konference jsou společnosti BrandCloudLCG New Media a Seznam.cz, mediálními Marketing Journal, MediaGuru.cz a Newsfeed.cz produktovým partnerem je EasyEvent. Konferenci produkčně zajišťuje Internet Info, organizuje TUESDAY Business Network

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).