FINANC
E
.cz
FINANC
E
.cz
server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
RTB
RTB
1
–
25
/
25
Google zaplatí ve Francii sankci 220 milionů eur za znevýhodňování konkurence v reklamě
Francouzský antimonopolní úřad L’Autorité de la concurrence oznámil výsledky vyšetřování možného zneužívání dominance Googlu v systémech pro programatické nakupování reklamního prostoru. Firma souhlasila se zaplacením pokuty ve výši 220 milionů eur…
David Slížek
7. 6. 2021
Matěj Novák končí v Czech Publisher Exchange, přechází do firmy DataSentics
Platforma pro prodej prostoru pro programatickou reklamu Czech Publisher Exchange (CPEx) po téměř osmi letech mění výkonného ředitele. Dosavadní šéf Matěj Novák končí a od května přechází do firmy DataSentics. Firma to oznámila v tiskové zprávě…
David Slížek
21. 4. 2021
Média dostávají 51 % z investic zadavatelů do programatické reklamy, zjistila studie
V průměru jen polovina z peněz, které britští zadavatelé investují do programatické reklamy, nakonec skutečně dorazí na účty médií, která inzerci zobrazí. Zjistila to studie, kterou poradenská firma PwC zpracovala pro britské reklamní sdružení…
David Slížek
11. 5. 2020
Online média a reklama v roce 2018: Jak porazit fake news a kde vzít peníze na existenci?
Ročenka 2018
Klasická média stále nevymřela a v internetové reklamě se točí více a více peněz. Spasí vydavatele RTB nebo placený obsah? Co přinesl rok 2018 v online médiích?
Daniel Dočekal
9. 1. 2019
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
6 minut
Seznam.cz měl loni tržby 4,12 miliardy Kč. A koupil server Garáž.cz a dvě rádia
Seznam.cz oznámil hospodářské výsledky za loňský rok. Podle místopředsedy představenstva Pavla Zimy firmě v roce 2017 vyrostly tržby o 11 % na 4,12 miliardy Kč a EBITDA o 17 % na 1,89 miliardy Kč. Místopředseda představenstva Seznam.cz Pavel…
David Slížek
13. 6. 2018
Počet nových komentářů
3
Ondřej Krišica (Seznam.cz): Skoro půlku výnosů letos vyděláme programaticky. GDPR se inzerentů nedotkne
Rozhovor
Letos plánujeme razantní navýšení vývojových kapacit v oblasti cílené reklamy, říká ředitel divize Reklamy českého Seznamu. Firma sází na programatik i nativní reklamu.
David Slížek
22. 3. 2018
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
14 minut
V online reklamě se loni v Česku protočilo přes 23 miliard Kč, hlásí SPIR
Online inzerce v Česku zaznamenala meziroční růst o 18 %, říkají výsledky tradičního výzkumu Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Objem investic do internetové reklamy loni dosáhl 23,3 miliardy Kč. Jde o ceníkové ceny. Autor: SPIR Mezi…
David Slížek
27. 2. 2018
Počet nových komentářů
2
Seznam.cz představil ceník na příští rok a přidal nové mobilní formáty
Většina cen pro rok 2018 zůstává stejná jako v letošním roce, říká Seznam.cz na blogu, kde oznámil zveřejnění nového ceníku reklam. A prozrazuje některé plány na letošní rok – například plánované novinky ve videoreklamě a RTB či další zvýšení počtu…
David Slížek
7. 12. 2017
Počet nových komentářů
1
Všechny reklamní formáty zpřístupníme programaticky všem, plánuje Seznam.cz
Jak se pod novým obchodním ředitelem změní strategie české internetové jedničky?
David Slížek
23. 8. 2017
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
5 minut
Počet konverzí na mobilních zařízeních v létě roste až o třicet procent
Sezónnost v marketingových kampaních se neomezuje pouze na speciální nabídky a výprodeje, ale také na zařízení, která zákazníci využívají k online vyhledávání a nakupování produktů.
Jan Brychta
11. 7. 2017
Doba čtení:
2 minuty
Britská vláda a velké firmy stáhly reklamu z Googlu. Vydělávala extremistům
Ztráta přímé kontroly nad tím, u jakého obsahu se zobrazuje reklama zadavatelů, může vést k nečekaným důsledkům: třeba k tomu, že se bannery placené britskou vládou zobrazí na YouTube u videí extremistů. Rozsáhlou reportáž na toto téma publikoval…
David Slížek
17. 3. 2017
Počet nových komentářů
10
RTB už není výprodej volného prostoru, říká šéf českého sdružení CPEx
Nové formáty, nové nástroje, nové přístupy. Programatická reklama se stále více snaží soutěžit s napřímo prodávanými kampaněmi.
David Slížek
30. 9. 2016
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
3 minuty
Header bidding v RTB: trnitá cesta s nejasným koncem
Komentář
Header bidding je často skloňovaným pojmem u online médií, která to myslí vážně s programatickým prodejem reklamy a sledují vývoj programatických trendů.
Tomáš Horák
5. 4. 2016
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
4 minuty
Michal Heisig (Seznam.cz): Do dvou let chceme mít 100 tisíc klientů
Rozhovor
Rok 2015 byl nejlepší, jaký zatím v Seznamu pamatuju, říká v rozhovoru pro Lupu obchodní ředitel Seznamu. Jaké plány má firma pro ten letošní?
David Slížek
4. 1. 2016
Počet nových komentářů
27
Doba čtení:
14 minut
Vydavatelé reklamu nezkrotí, dávno totiž nedrží otěže
Komentář
Reklama se postupně vymyká vydavatelům z rukou. S nástupem RTB ztrácejí úplně kontrolu nad tím, co se na jejich webu ukazuje.
Petr Krčmář
2. 11. 2015
Počet nových komentářů
110
Doba čtení:
4 minuty
Dmexco 2015: digitální trendy v automatizovaném světě
Report
Co přijde po cookies, prosadí se uzavřené světy Facebooku a Googlu a proč se v reklamě tolik skloňuje pojem programmatic?
Dominik Kosorín
24. 9. 2015
Doba čtení:
5 minut
Vydavatelé spouští reklamní alianci konkurující Googlu či Facebooku
Guardian, Financial Times, Reuters, CNN nebo Economist – velká jména digitálního obsahu se spojila a budou nabízet reklamní prostor pro RTB.
David Slížek
18. 3. 2015
Doba čtení:
1 minuta
CPEx začíná prodávat RTB kampaně cílené na konkrétní skupiny uživatelů
Tato data na českém internetu chyběla, říkají zástupci Czech Publisher Exchange. Zadavatelé podle nich teď budou moci cílit RTB reklamu mnohem přesněji.
David Slížek
21. 10. 2014
Počet nových komentářů
13
Doba čtení:
2 minuty
Legendární Billboard ke konci listopadu skončí. Není o něj zájem
Po šestnácti letech se společnost Internet Billboard rozhodla skoncovat s výměnným systémem reklam. Výměna prý už není trendy.
Jan Beránek
28. 8. 2014
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
1 minuta
V české internetové reklamě se loni protočilo 13 miliard korun
Výdaje do internetové reklamy na českém trhu stouply loni meziročně o pětinu. Výrazně posílil prodej reklamy modelem RTB, ale například i PR články a videoreklama.
Martin Vyleťal
5. 3. 2014
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
2 minuty
Seznam už prodává reklamu přes RTB, nabídne všechny standardní formáty
Vstup Seznamu mezi prodejce bannerů v systému real-time bidding (RTB) opět navýšil nabídku reklamního prostoru pro RTB v Česku.
David Slížek
19. 2. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
3 minuty
Konference WebTop100: Optimalizace pro mobily vázne za jejich rozšířením
Report
Tím méně mají firmy jasno v tom, jak weby přizpůsobit pro tablety. Přitom by někdy stačilo málo. Dále jsme se na konferenci dozvěděli například to, jak se v Česku daří RTB.
Marek Janouš
8. 11. 2013
Doba čtení:
6 minut
Systém CPEx na dražení internetové reklamy nabíhá do ostrého provozu
V systému je nyní dostupná už většina umístění. V prvních dvou dnech nabídl deset milionů zobrazení a využilo ho už sedm set inzerentů.
Marek Janouš
25. 9. 2013
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
RTB: Užitečná věc nebo rafinovaná sebevražda mediálních domů?
Komentář
Publicista Aleš Borovan označil prodej reklamy přes Real Time Bidding (RTB) za „nový způsob sebevraždy velkých mediálních domů“. Jeho komentář stojí za… komentář.
Daniel Dočekal
12. 9. 2013
Počet nových komentářů
13
Doba čtení:
6 minut
Pět mediálních vydavatelství se spojuje ke společnému prodeji reklamy aukcí
Centrum Holdings samo nestačilo na pořádné rozjetí RTB v plošné internetové reklamě, a tak se domluvilo s konkurenty na vzniku platformy společné.
Marek Janouš
4. 9. 2013
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
3 minuty
1
–
25
/
25
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji