server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Průzkumy
Průzkumy
1
–
22
/
22
Přelaďování je u konce. Co nám dal a vzal přechod na DVB-T2?
Vysílač Valašské Klobouky – Ploštiny jako úplně poslední v republice kompletně ukončil šíření DVB-T. Podíl domácností, které spoléhají jen na anténu, stále klesá.
Filip Rožánek
29. 10. 2020
Počet nových komentářů
24
Doba čtení:
8 minut
V kterých krajích si čeští ajťáci nejvíce vydělají? Nejvíc IT profesionálů hledá e-commerce
Jak si letos stojí v Česku platy v IT a telekomunikacích, kdo vydělává nejvíce, jaké IT profese jsou nežádanější, a kdo naopak nejméně?
Karel Wolf
22. 9. 2020
Počet nových komentářů
18
Doba čtení:
8 minut
Třetina lidí neví, že má jejich řetězec e-shop, online nákup preferujeme hlavně u erotiky
Potraviny nakupuje online běžně už třetina populace, 16 % dokonce aspoň jednou měsíčně. Povědomí o možnostech e-commerce je ale mezi lidmi omezené.
Karel Wolf
18. 9. 2019
Doba čtení:
7 minut
Jste spokojeni s vašim domácím internetem? Zapojte se do průzkumu ministerstva
Ministerstvo průmyslu a obchodu společně s konzultantskou společností Grant Thornton pracují na průzkumu využívání internetu v českých domácnostech. Má zjistit, jak jsou Češi spokojení s rychlostí svého připojení, cenou či jak by měl jejich…
Jan Sedlák
1. 8. 2019
GfK Temax: třetí čtvrtletí zaznamenalo v Česku mírný růst. Roste i průměrná cena prodané TV
Na pozitivním vývoji se mj. podílely sektory telekomunikací, velkých domácích spotřebičů a také spotřební elektroniky.
Bohumil Herwig
21. 11. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Nielsen spustil nástroj pro měření reklamních on-line kampaní i na českém trhu
Nielsen Digital Ad Ratings (Nielsen DAR) funguje v bezmála třicítce zemí po celém světě. Nyní se nasazuje i do Česka.
Bohumil Herwig
25. 10. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Další průzkum na téma placené televize v USA. Má ji 79 % domácností s televizorem
Důležitým zjištěním je také to, že asi dvě třetiny domácností, které v současnosti placenou službu nevyužívají, ji v minulosti mělo.
Bohumil Herwig
3. 10. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Severní Amerika očekává masivní nárůst zákazníků on-line videoték
Podle společnosti Digital TV Research má segment videa na vyžádání (VoD), tedy on-line videotéky, vzrůst během příštích let velmi výrazně.
Bohumil Herwig
31. 8. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Streamovací zařízení: nejvyšší podíl na trhu v USA získalo Roku
Podle průzkumu společnosti Parks Associates instalovaná báze předstihuje jak Apple, tak Google a Amazon.
Bohumil Herwig
24. 8. 2017
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
Placená televize v USA stále ztrácí předplatitele
Největší poskytovatelé reprezentující asi 95 % trhu opět vykazují, podle LRG, v tradičně slabém druhém čtvrtletí 2017 pokles.
Bohumil Herwig
18. 8. 2017
Počet nových komentářů
39
Doba čtení:
1 minuta
Televizor má v domácnosti stále dominantní postavení. Na tabletu sledujeme videa jen minutu denně
Ani zvyšující se počet digitálních zařízení typu mobil, tablet, počítač, neohrožuje podle společnosti ATO vůdčí postavení televizního přijímače.
Bohumil Herwig
16. 8. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
LG spustila globální kampaň s názvem „Odhalení pravdy o barvách v TV“
Celosvětová kampaň vychází z průzkumu společnosti IPSOS, který zjistil, že většina diváků sleduje televizor pod určitým úhlem a nesedí k obrazovce kolmo.
Bohumil Herwig
16. 8. 2017
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
Jak sledujeme televizi? Polovina z nás více než tři hodiny denně
Na energetickém štítku televizoru najdete roční spotřebu. Ta je udávána při průměrném sledování televize 4 hodiny denně. V případě Česka by to prakticky sedělo na 50 % populace.
Bohumil Herwig
4. 8. 2017
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
5 minut
Prodej tradiční spotřební elektroniky v posledním čtvrtletí 2016 poklesl
Podle studie GfK Temax byl v České republice meziroční nárůst v rámci celého technického segmentu za 4. kvartál 2016 pouhá 4 %. A to zejména díky telekomunikacím.
Bohumil Herwig
28. 2. 2017
Doba čtení:
1 minuta
Češi jsou v používání mobilních dat opatrní. Není divu
Data využívá jen polovina národa, nejpoužívanějším nástrojem je webový prohlížeč a na přehrávání videa si troufne jen něco přes čtvrtinu uživatelů.
Bohumil Herwig
30. 8. 2016
Počet nových komentářů
20
Doba čtení:
1 minuta
ČT se ohradila proti výzkumu prezentovaného FTV Prima, kontruje vlastním průzkumem
Podle České televize je práce agentury Phoenix, která mimo jiné hodnotila míru pravdivosti televizních zpráv o tzv. uprchlické krizi, dlouhodobě zpochybňována odborníky na výzkum.
Jan Brychta
2. 6. 2016
Počet nových komentářů
25
Doba čtení:
1 minuta
Satelit kontra všichni ostatní aneb průzkumy jako na houpačce
Máme tu dva průzkumy. Jeden vychází z dlouhodobých dat, druhý z různých statistik, analýz a odhadů. ATO – Nielsen Admosphere vs. SES (Astra).
Čestmír Polák
19. 4. 2016
Počet nových komentářů
29
Doba čtení:
3 minuty
Průzkum: dvě třetiny z nás si rády připlatí za „šetrný“ výrobek
Pražské setkání Global Compact 2030, které proběhne v květnu, se bude zabývat tzv. společenskou odpovědností a udržitelným podnikáním. Při jeho příležitosti byl proveden i zajímavý průzkum.
Bohumil Herwig
8. 4. 2016
Doba čtení:
1 minuta
Nová Digi TV oznámila výsledky vlastního průzkumu. Spokojeno je 93 % zákazníků
Průzkum probíhal od 18. do 23. února a zapojilo se do něj více než 2700 respondentů, zákazníků této satelitní platformy. I to nám na náš dotaz operátor sdělil.
Bohumil Herwig
11. 3. 2016
Počet nových komentářů
22
Doba čtení:
1 minuta
Průzkum pro Radiokomunikace: Většina diváků stále sleduje klasickou televizi
„Kulturní role televizního vysílání v domácnostech je u nás dlouhodobě velmi významná. To je pro nás hlavní důvod, proč usilujeme o udržení maximální dostupnosti terestrické platformy,“ uvedl šéf ČRa.
Lukáš Polák
11. 8. 2015
Počet nových komentářů
6
Doba čtení:
2 minuty
Pozemní vysílání využívá téměř 60 % domácností, zjistil průzkum pro ČRa
UVNITŘ GRAFIKA – Velmi zajímavým paradoxem je, že necelá třetina domácností bude hledat ke koupi model se 4K obrazem, avšak 41 % dotázaných vůbec neví, co tento pojem znamená.
Lukáš Polák
8. 7. 2015
Počet nových komentářů
59
Doba čtení:
1 minuta
Peoplemetrová data a průzkumy trhu nově pod hlavičkou Nielsen Admosphere
„Věříme, že klienti si nové logo budou i nadále spojovat s lidmi, kteří za značkou stojí, a kvalitou, kterou chceme i nadále poskytovat,“ konstatoval Michal Jordan.
Lukáš Polák
1. 6. 2015
Doba čtení:
1 minuta
1
–
22
/
22
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji