server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Marketing
Marketing
121
–
150
/
325
První strana
Předchozí strana
2
3
4
5
6
7
8
Následující strana
Poslední strana
Digitální náklady médií: skokanem roku je Týden, táhne ho akce v Alze
Jak si české deníky a týdeníky vedou v prodeji digitálních kopií? Čísla za celý loňský rok ukazují, že bez marketingových kampaní by to nebyla žádná sláva.
David Slížek
10. 2. 2015
Doba čtení:
1 minuta
Coca-Cola zastavila kampaň poté, co tweetovala texty z Mein Kampfu
Úskalí automatizovaných kampaní nejlépe ukazuje příklad kampaně Coca-Coly. Poučení je ale obecné: automatizovat sociální sítě bývá zpravidla problém.
Daniel Dočekal
9. 2. 2015
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
1 minuta
Ivan Petrův (Brašnářství Tlustý): Budeme prodávat online do Japonska
Rozhovor
Od exekuce k prosperující firmě. Příběh brašnářství Tlustý ukazuje, že s dostatkem vůle a využitím sociálních sítí se dají změnit zavedené pořádky i v tradičním oboru.
David Slížek
20. 11. 2014
Počet nových komentářů
27
Doba čtení:
12 minut
Facebook opět spěchá na pomoc médiím. Spadnou do lákavé pasti?
Komentář
Facebook nabízí vydavatelům, že převezme jejich obsah a přímo ho dodá svým mobilním uživatelům. Vše je to samozřejmě dobře míněná cesta do pekel.
Daniel Dočekal
11. 11. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
3 minuty
Vítězem WebTop100 je Pražská energetika, dva žebříčky zůstaly bez prvního místa
Do 13. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 238 projektů, které posuzovalo celkem 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.
Redakce
7. 11. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Konference WebTop100: maloobchod se v dalších letech výrazně promění
Report
Základní ceny bude v obchodě — a jedno, zda „kamenném“, nebo online — platit jen málokdo. Nastupující technologie totiž umožní dokonalou personalizaci cenotvorby a slev.
Marek Janouš
7. 11. 2014
Počet nových komentářů
11
Doba čtení:
7 minut
Konec soutěží, které soutěžemi nejsou. Facebook končí s „like-gatingem“
V srpnu oznámený konec možnosti podmínit vstup na záložku facebookové stránky tím, že se uživatel stane fanouškem, přijde 5. listopadu. Čeho se to týká?
Daniel Dočekal
3. 11. 2014
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
3 minuty
Česká franšíza ReachLocal zavírá, skončila v platební neschopnosti
Dva roky po svém vstupu na český trh končí česká pobočka agentury ReachLocal. Podle mailu, který rozesílá zákazníkům, na sebe firma vyhlásila konkurz.
David Slížek
29. 10. 2014
Počet nových komentářů
31
Doba čtení:
1 minuta
Mobile Internet Forum 2014: Být v mobilu znamená být k zákazníkovi nejblíže
Report
Rozvoj mobilního internetu má u nás sice několik let zpoždění za Západem, ale trend je tu úplně stejný a kdo najde cestu do mobilů zákazníků dříve, získá výhodu před konkurencí.
Marek Janouš
10. 10. 2014
Doba čtení:
6 minut
Volby online: strany na internetu utrácejí až třetinu peněz na kampaň
Komentář
Školení kandidátů, najímání expertů, sestavování speciálních štábů. Online kampaně stran se stále více profesionalizují. V té letošní ale najdete i neskutečné bizarnosti.
Jan Beránek
8. 10. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
7 minut
Petr Palas (Kentico): Marketéři začínají používat IT, ale zatím mu nerozumí
Rozhovor
„Před deseti lety jsme nabízeli způsob, jak ušetřit náklady na správu webu. Dnes se web stal pro firmy nástrojem, jak vydělávat,“ říká majitel firmy Kentico Petr Palas.
Jan Strouhal
3. 10. 2014
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
7 minut
Fotky s odkazy fungovaly příliš, Facebook je potlačí a zvýhodní odkazy
Firmy se naučily využívat fotografii s odkazem v textu. Facebook ale nestrpí nic, co funguje příliš dobře. A hlavně zadarmo.
Daniel Dočekal
2. 9. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Lukáš Pítra: Ošklivá hlava dvojího SEO
Glosa
Jedno SEO pro Google a druhé SEO pro Seznam – je to realita, nesmysl, či blízká budoucnost?
Lukáš Pítra
25. 8. 2014
Počet nových komentářů
19
Doba čtení:
4 minuty
Ledem se polil i smartphone od Samsungu, zneužil charitu k reklamě?
Ice Bucket Challenge získala po zástupu celebrit zatím nejkontroverznějšího účastníka. Jde o skvělý reklamní tah Samsungu, nebo zneužití kampaně k reklamě?
David Slížek
24. 8. 2014
Počet nových komentářů
19
Doba čtení:
1 minuta
Ice Bucket Challenge: Proč se Gates, Zuckerberg i Musk polévají ledovou vodou
Dobročinná kampaň, která má pomoci v boji s amyotrofickou laterální sklerózou, plní sociální sítě odkazy na videa, na nichž na sebe celebrity zvrhávají kbelík s vodou.
David Slížek
18. 8. 2014
Počet nových komentářů
7
Doba čtení:
1 minuta
Víte čeho jste fanoušky na Facebooku? Co udělat pozdní jarní úklid?
Tipy
Facebook má takový zvláštní zvyk: přidává uživatele jako fanoušky stránek, aniž by o tom uživatelé věděli.
Daniel Dočekal
15. 8. 2014
Počet nových komentářů
10
Doba čtení:
3 minuty
Facebook zakazuje podmiňovat získání odměny kliknutím na tlačítko Like
Platform Policy od Facebooku nově zakazuje podmínit získání nějaké odměny lajkováním. Trochu se tak vracíme zpátky, ale hlavně k něčemu, co je nevymahatelné.
Daniel Dočekal
8. 8. 2014
Počet nových komentářů
12
Doba čtení:
2 minuty
Martin Palička (Etnetera): Uvědomujeme si, že nejsme firma pro každého
Rozhovor
Pražská Etnetera se už nechce spoléhat jen na svůj „jádrový“ byznys, tedy vývoj webů a s nimi spjatých aplikací, proto prochází zásadní změnou.
Jan Strouhal
8. 8. 2014
Počet nových komentářů
12
Doba čtení:
10 minut
SEO a PR by měly jít ruku v ruce. Proč tomu firmy stále nerozumí?
Glosa
Pokud spolu PR a SEO oddělení ve firmě nespolupracují, hrozí, že její komunikace nebude konzistentní. Realita u většiny firem v ČR je v tomto ohledu ale tristní.
Petr Drahokoupil
31. 7. 2014
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
5 minut
Futurelytics: zabraňujeme tomu, aby e-shopy spamovaly klienty
Rozhovor
Transakční údaje mají pro e-shopy obrovskou hodnotu, řada firem ale neví, co s nasbíranými daty dělat, říkají Daniel Hastík a Mirek Černý. Jejich firma se to snaží změnit.
Marek Janouš
29. 7. 2014
Doba čtení:
17 minut
Shakira je první celebritou, která získala na Facebooku sto milionů fanoušků
Ještě před pár měsíci to přitom na pokoření milníku nevypadalo. Zpěvačce ale výrazně pomohlo mistrovství světa ve fotbalu, ale i tvrdá práce a investice do marketingu.
Daniel Dočekal
23. 7. 2014
Počet nových komentářů
2
Doba čtení:
2 minuty
Twitter nabízí detailnější analytická data, místy jsou ale méně použitelná
Pokud máte štěstí, má váš účet na Twitteru přístupné analytické informace. V nové podobě se dočkáte více grafů. Bohužel ale postrádají jakékoliv možnosti třídění či filtrace.
Daniel Dočekal
14. 7. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
Stránky na Google+ konečně nabízejí statistiky o návštěvnosti a využití
Google zpřístupnil firemním profilům (stránkám) informace o využití fanoušky a můžete si tak potvrdit to, co jste zřejmě už dlouho věděli.
Daniel Dočekal
12. 6. 2014
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
2 minuty
Konference „Content First“: Pomůže firmám lepší práce s obsahem?
Report
Častěji než dříve budete nyní asi slýchat a číst o „obsahovém marketingu“. Skrývá se za tímto pojmem něco užitečného, nebo je to jen nový sezónní „buzzword“?
Marek Janouš
12. 6. 2014
Počet nových komentářů
3
Doba čtení:
6 minut
Facebook nasazuje jednosloupcové stránky. Co od nich můžete čekat?
Komentář
Během příštích dnů by všechny stránky na Facebooku měly dostat nový jednosloupcový vzhled. Na co si dát pozor při přechodu a co se vlastně mění?
Daniel Dočekal
3. 6. 2014
Počet nových komentářů
15
Doba čtení:
5 minut
Twitter má problém se spamboty. Jak najít a zarazit robotické účty?
Záplava spambotů na Twitteru umí být otravná, byť naštěstí jenom mírně. Sledováním a zmínkami vám zaplevelují Twitter a moc toho s nimi nenaděláte.
Daniel Dočekal
14. 5. 2014
Doba čtení:
2 minuty
Proč by mediálky neměly dělat facebookovou reklamu?
Komentář
Špatná práce s cílením reklamy dlouhodobě snižuje výsledky firem na Facebooku. Co ale s tím? Řešení je nasnadě.
Jenda Perla
13. 5. 2014
Počet nových komentářů
16
Doba čtení:
5 minut
Mobilní reklamní síť má Facebook definitivně vystřelit mezi miliardové firmy
Komentář
Mobilní reklamy do každé aplikace. Na vývojářském srazu f8 se objevila nová služba – Facebook Audience Network. Pokud tohle vyjde, začne firma vydělávat opravdu velké peníze.
Jan Beránek
2. 5. 2014
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
3 minuty
Lisa Stadler (Der Standard): Denně umíme na Facebooku získat patnáct předplatitelů
Rozhovor
Jak zapojit do propagace předplatného pro papírový deník Mistra Yodu a proč facebookové stránky klasických médií mohou být v desítce nejúspěšnějších stránek na rakouském Facebooku?
Jan Beránek
29. 4. 2014
Doba čtení:
4 minuty
Ján Simkanič: Mentální cvičení do složité doby
Glosa
„Nejlepší mozky naší generace si lámou hlavu, jak lidi přimět klikat na reklamy.“ Přinášíme celé znění úvodního projevu výkonného ředitele SPIRu na Internet Advertising Conference.
Ján Simkanič
24. 4. 2014
Počet nových komentářů
28
Doba čtení:
6 minut
121
–
150
/
325
První strana
Předchozí strana
2
3
4
5
6
7
8
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji