server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
CPEx
CPEx
1
–
7
/
7
Velcí čeští vydavatelé chystají společný systém identity, který má nahradit cookies
Sdružení Czech Publisher Exchange (CPEX) společně se Seznamem pracuje na společném systému, který by zadavatelům umožnil cílit reklamu i po předpokládaném konci cookies třetích stran (3rd party cookies). Zástupci firmy a sdružení to oznámili na…
David Slížek
12. 10. 2021
Počet nových komentářů
3
Matěj Novák končí v Czech Publisher Exchange, přechází do firmy DataSentics
Platforma pro prodej prostoru pro programatickou reklamu Czech Publisher Exchange (CPEx) po téměř osmi letech mění výkonného ředitele. Dosavadní šéf Matěj Novák končí a od května přechází do firmy DataSentics. Firma to oznámila v tiskové zprávě…
David Slížek
21. 4. 2021
RTB už není výprodej volného prostoru, říká šéf českého sdružení CPEx
Nové formáty, nové nástroje, nové přístupy. Programatická reklama se stále více snaží soutěžit s napřímo prodávanými kampaněmi.
David Slížek
30. 9. 2016
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
3 minuty
Vydavatelé spouští reklamní alianci konkurující Googlu či Facebooku
Guardian, Financial Times, Reuters, CNN nebo Economist – velká jména digitálního obsahu se spojila a budou nabízet reklamní prostor pro RTB.
David Slížek
18. 3. 2015
Doba čtení:
1 minuta
CPEx začíná prodávat RTB kampaně cílené na konkrétní skupiny uživatelů
Tato data na českém internetu chyběla, říkají zástupci Czech Publisher Exchange. Zadavatelé podle nich teď budou moci cílit RTB reklamu mnohem přesněji.
David Slížek
21. 10. 2014
Počet nových komentářů
13
Doba čtení:
2 minuty
Systém CPEx na dražení internetové reklamy nabíhá do ostrého provozu
V systému je nyní dostupná už většina umístění. V prvních dvou dnech nabídl deset milionů zobrazení a využilo ho už sedm set inzerentů.
Marek Janouš
25. 9. 2013
Počet nových komentářů
1
Doba čtení:
1 minuta
RTB: Užitečná věc nebo rafinovaná sebevražda mediálních domů?
Komentář
Publicista Aleš Borovan označil prodej reklamy přes Real Time Bidding (RTB) za „nový způsob sebevraždy velkých mediálních domů“. Jeho komentář stojí za… komentář.
Daniel Dočekal
12. 9. 2013
Počet nových komentářů
13
Doba čtení:
6 minut
1
–
7
/
7
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji