server o českém Internetu
Rychlost Internetu
Články
Aktuality
Video
Podcast
Nástroje
Lupa+
Lupa.cz do mailu
DigiZone
Galerie
Hledat
Lupa.cz
»
Témata
»
Atmedia
Atmedia
1
–
30
/
59
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Češi tráví v létě před televizí méně času, ale pořád přes tři hodiny
Televizní sledovanost v letních měsících klesá na nejnižší hodnoty v roce. Kvůli teplému počasí a dovoleným má přednost jiná zábava. Průměrný čas u televize však stále přesahuje tři hodiny, ukazují oficiální data. V červenci a srpnu je typicky…
Filip Rožánek
24. 7. 2024
Počet nových komentářů
2
Co s televizí přes anténu? Nejen velké stanice v ní pořád vidí budoucnost
Ačkoliv stoupá podíl domácností, které sledují televizní stanice v placené distribuci, volné vysílání „přes anténu“ hned tak neskončí.
Filip Rožánek
17. 6. 2024
Počet nových komentářů
81
Doba čtení:
5 minut
Češi se v televizi dívají hlavně na české filmy a seriály
Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Napříč všemi věkovými skupinami stoupá zájem o české pořady, především filmy, seriály a zábavu. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Filip Rožánek
12. 4. 2024
Počet nových komentářů
1
Placenou televizi využívá 56 % diváků. IPTV posiluje, satelit klesá
Kabelovou, satelitní nebo internetovou placenou nabídku televizních stanic využívá 56 % diváků ve věku 15–69 let. Nejsilnější platformou je IPTV, která v posledních letech roste na úkor satelitního příjmu. Ukazují to aktuální výsledky výzkumu…
Filip Rožánek
19. 3. 2024
Počet nových komentářů
57
Warner TV se zapojí do měření sledovanosti
Filmová a seriálová stanice Warner TV si nechá od prvního dne vysílání měřit sledovanost. Ve vysílání budou reklamní bloky, prostor v nich bude prodávat firma Atmedia. Na rozdíl od ostatních stanic z portfolia Warner Bros. Discovery bude Warner TV…
Filip Rožánek
6. 3. 2024
Nejoblíbenější streamovací službou v Česku je stále s velkým náskokem Netflix
Aktuální průzkum o používání streamovacích služeb v Česku potvrdil, že americký Netflix má velký náskok před svými konkurenty. Netflix využívají přes dvě třetiny Čechů, kteří si platí přístup k nějaké službě tohoto typu. Do první pětice se dostaly…
Filip Rožánek
28. 11. 2023
Počet nových komentářů
1
Proč Češi nechtějí platit za televizi? Stačí jim výběr v DVB-T2
Široká nabídka volně šířených televizních stanic je dlouhodobě nejčastěji uváděným důvodem, proč diváci nechtějí využívat placené služby. Potvrdily to také aktuální výsledky výzkumu Atmedia Index za první pololetí letošního roku. Počet Čechů,…
Filip Rožánek
23. 8. 2023
Počet nových komentářů
39
Diváci nejlépe hodnotí Déčko, Primu Zoom a National Geographic
Dětská stanice České televize obhájila potřetí v řadě první místo v žebříčku nejlépe hodnocených televizních kanálů na českém trhu. Druhá je Prima Zoom, třetí National Geographic. Pořadí za rok 2022 je stejné jako v letech 2020 a 2021. V porovnání…
Filip Rožánek
12. 4. 2023
Počet nových komentářů
6
Diváků s placenou televizí je u nás o třetinu méně než na Slovensku
Počet českých diváků, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, v posledních letech roste, stále však nedosahuje takové úrovně jako v jiných evropských státech včetně sousedního Slovenska. Ukazují to výsledky…
Filip Rožánek
22. 3. 2023
Počet nových komentářů
2
Čechům by reklama ve videoslužbách nevadila, chtějí ale slevu
Nadpoloviční většina českých uživatelů placených streamovacích služeb by je nepřestala využívat ani v případě, že by nově obsahovaly reklamu. Záleželo by ale na výši slevy a počtu reklam. Vyplynulo to z říjnového průzkumu společnosti Atmedia. Ve…
Filip Rožánek
22. 11. 2022
Počet nových komentářů
20
Televize mohou vysílat víc reklamy. Zatím to ale nechtějí přehánět
Komerční televize už nemusí dodržovat hodinový limit pro reklamní bloky. Vysílání spotů na všech stanicích příští rok podraží.
Filip Rožánek
27. 10. 2022
Počet nových komentářů
39
Doba čtení:
4 minuty
Výzkum: Placené televizi dávají v Česku přednost mladší diváci do 45 let
Využívání placené televize se v Česku obecně liší zejména podle věku televizních diváků, přičemž mladší ji využívají více a starší naopak méně. Bezplatné sledování televizních stanic v pozemním digitálním vysílání preferují diváci nad 45 let…
Filip Rožánek
26. 9. 2022
Počet nových komentářů
9
Placené VOD služby využívá 40 % Čechů. Ale ne všichni za ně platí
Aspoň jednu placenou službu pro sledování televizních pořadů, seriálů a filmů využívá 40 % Čechů ve věku 15 až 69 let. Mívají přístup k více službám, ale ne vždy za všechny využívané platformy platí, protože například využívají sdílený přístup od…
Filip Rožánek
2. 8. 2022
Počet nových komentářů
7
Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou
Značná část tuzemských diváků za sledování televize neplatí a sleduje pouze volně šířené stanice dostupné v digitálním pozemním vysílání (DVB-T2). Ze všech diváků ve věku 15–69 let jich je konkrétně 44 %. Více než třetina z nich argumentuje tím, že…
Filip Rožánek
11. 7. 2022
Počet nových komentářů
19
Průzkum: Diváci nejlépe hodnotí Déčko, Zoom a National Geographic
Nejlépe hodnocenými televizními stanicemi na našem trhu jsou ČT :D, Prima Zoom a National Geographic. Tvrdí to průzkum Atmedia Index za rok 2021, který připravuje mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia. Veřejnoprávní dětská…
Filip Rožánek
25. 4. 2022
Vánoce v televizi: nejstarší pořad je z roku 1930. Ale najde se i pár novinek
Televizní stanice se chystají na nejsledovanější dny v roce. Připravily si pro něj to nejlepší, osvědčené a tradiční. Jinými slovy, vymetou archivy do hloubky a sem tam se objeví něco nového.
Filip Rožánek
23. 12. 2021
Počet nových komentářů
13
Doba čtení:
5 minut
Průzkum: Mladí diváci hodnotí nejlépe Déčko, HBO a National Geographic
Televizní stanice ČT :D, HBO a National Geographic se umístily na předních místech hodnocení kvality podle diváků ve věku 25–34 let. Vyplývá to z výsledků průzkumu Atmedia Index, který hodnotí kvalitu 64 televizních stanic na českém trhu. V první…
Filip Rožánek
2. 7. 2021
Skupina stanic Atmedia má sledovanost přes 5 %
Menší tematické televizní stanice, na kterých prodává reklamu firma Atmedia, už pravidelně dosahují souhrnné sledovanosti přes 5 procent. „Od začátku letošního roku dosahuje mediální zastupitelství Atmedia tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a…
Filip Rožánek
6. 4. 2021
Skylink 7 a Canal+ Domo se zapojují do měření sledovanosti
Stanice Skylink 7 a Canal+ Domo, které provozuje firma M7 Group, budou mít od února oficiálně měřenou sledovanost. Zastupovat je bude společnost Atmedia, která tak rozšíří své portfolio tematických kanálů. „V první fázi spolupráce se zaměříme na…
Filip Rožánek
26. 1. 2021
Kvůli nouzovému stavu opět výrazně roste sledovanost televizního vysílání
S opětovným zpřísněním opatření proti šíření onemocnění covid-19 tráví lidé mnohem více času před televizními obrazovkami. V období od 14. do 27. 10. vzrostla televizní sledovanost meziročně o 21 %. Vyplývá to z dat oficiálního elektronického…
Filip Rožánek
2. 11. 2020
Reklamu na Televizi Seznam bude prodávat Atmedia
Televize Seznam bude od ledna 2021 prodávat reklamní prostor ve svém vysílání prostřednictvím firmy Atmedia. Mediální zastupitelství se tak bude starat už o 28 menších televizních stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření…
Filip Rožánek
31. 10. 2020
Televizní sledovanost po dvou týdnech karantény opadla, ale stále je vysoká
Češi v době celostátní karantény trávili sledováním televize v průměru 4 hodiny a 11 minut denně. To je oproti stejnému období v minulém roce o 50 minut více. Na základě dat z oficiálního peoplemetrového měření sledovanosti to spočítala společnost…
Filip Rožánek
28. 4. 2020
Počet nových komentářů
1
Eurosport si nechá měřit sledovanost na českém trhu
Placená sportovní stanice Eurosport 1 si vybrala zástupce pro prodej reklamního času na českém trhu. Odbavení kampaní pro ni zajistí společnost Atmedia. Spolupráce začne na jaře 2020. Ve stejném období se sportovní kanál spadající pod mediální…
Filip Rožánek
27. 11. 2019
Televizi nejčastěji pouštějí diváci v Pardubickém kraji. Podívejte se, jak je to u vás
K televizoru usedá každý den v průměru 73 procent obyvatel České republiky starších 15 let. Vyplývá to z údajů o elektronickém měření televizní sledovanosti, na něž upozornila společnost Atmedia, která prodává reklamu na menších tematických…
Filip Rožánek
16. 8. 2019
Počet nových komentářů
7
Zájem o odložené sledování pořadů roste, nejvíc se využívá archiv přes HbbTV
Češi si zvykají sledovat své oblíbené pořady mimo živé vysílání, například z internetových archivů. Průměrný podíl odložené sledovanosti na celkové sledovanosti v České republice vzrostl na 6 %. Poprvé byla hodnota překročena letos v dubnu…
Filip Rožánek
2. 7. 2019
Počet nových komentářů
1
Jak udržet diváky u televizního obsahu v éře DVB-T2? Pomůže model New TV
Komentář
Mladší diváci sice věnují menší pozornost živé televizi, ale před televizními obrazovkami tráví stále stejně času – akorát jinak. Diváka je potřeba zaujmout relevantním obsahem odpovídajícím trendům, a to napříč všemi platformami a zařízeními.
Michaela Vasilová
7. 6. 2019
Počet nových komentářů
5
Doba čtení:
2 minuty
Atmedia od května prodává reklamu na TV Paprika
Původem maďarská stanice TV Paprika si od května nechá měřit sledovanost na českém trhu. Při prodeji reklamy ji bude zastupovat společnost Atmedia. Kanál zaměřený na recepty a vaření typicky cílí na ženy ve věku 25–59 let. TV Paprika je součástí…
Filip Rožánek
30. 4. 2019
Stanice AMC si nechá měřit sledovanost na českém trhu
Filmová a seriálová stanice AMC bude do vysílání zařazovat reklamy českých klientů a stala se součástí měření sledovanosti. Oznámila to společnost Atmedia, která televizi začala od dubna obchodně zastupovat na našem trhu. Televizní kanál AMC…
Filip Rožánek
2. 4. 2019
Mediazastupitelsví Atmedia nově zastupuje i programy společnosti AMC
Mediální zastupitelství Atmedia získalo do svého portfolia nově tématické stanice skupiny AMC, mezi které patří Sport1, Sport2, Spektrum, Minimax a Film+. Díky této spolupráci dosáhne Atmedia téměř čtyřprocentního podílu na sledovanosti v cílové…
Jan Brychta
27. 11. 2018
Dětskou stanici Cartoon Network nově zastupuje společnost Atmedia
Prodej reklamy pro dětskou televizi Cartoon Network má od listopadu na starosti mediazastupitelství Atmedia. Cartoon Network lokalizoval své vysílání do češtiny loni v září, od letošního jara je také součástí peoplemetrového měření sledovanosti. …
Jan Brychta
2. 11. 2018
Počet nových komentářů
4
1
–
30
/
59
První strana
Předchozí strana
1
2
Následující strana
Poslední strana
Česká republika
ČT1
Dění na Internetu
DigiZone
DVB-T
Ostatní
Programy
Technologie
Televize
TV Nova
Všechny témata
Chcete mít Lupu bez bannerů? Zapojte se do podporovatelského programu Lupa+.
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji