Víc než milionové publikum v průměru oslovovaly minulý týden Zprávy TV Prima, hlavní zpravodajská relace televize Prima, a podvečerní kulinářská soutěž Prostřeno! Zprávy TV Prima v minulém týdnu překročily pětkrát milionovou sledovanost a jejich průměrná týdenní sledovanost v cílové skupině D15+ byla 1 031 tisíc diváků při share 30,82 procenta,
sdělil PR manažer Primy Marek Winkler.
K TÉMATU: Prima předminulý týden s nejvyšším průměrným podílem od roku 2007
Prostřeno!, kterým Prima každý všední podvečer účinně konkuruje Nově a dosahuje nejvyššího podílu na dospělém publiku ze všech svých pořadů, minulý týden dosáhlo nejvyšší průměrné celotýdenní sledovanosti od začátku svého vysílání. V týdenním průměru ji sledovalo 1 015 tisíc diváků z cílové skupiny D15+ při podílu na trhu 38,80 procenta,
dodal Winkler.
Prima za minulý týden dosáhla průměrného celodenního podílu 20,78 procenta na dospělém publiku, což je druhá nejlepší hodnota v letošním roce. Oproti předminulému týdnu jde ale o pokles o 0,17 procentního bodu. V cílové skupině D15–54 pak Prima dosáhla podílu 19,11 procenta. Celotýdenní podíl na trhu Prima Group (TV Prima, Prima Cool a Prima love) dosáhl 25,54 procenta v cílové skupině D15+,
doplnil Marek Winkler.