Před rokem kupovali tuzemský Lunchtime ještě jako rozkoukávající se globální startup. Teď je z indické firmy jeden z velkých hráčů na scéně, který už od investorů posbíral 220 milionů dolarů. Naposledy firmě na účtu přistálo šedesát milionů, které mají podle serveru Techcrunch sloužit hlavně k rozjezdu nových služeb, jako je rozvážka jídla, platby nebo rezervace.
Kromě nové investice ohlásilo Zomato i novou službu pro restaurace, která má zastřešit všechny dosavadní nabídky. Klíčovou novinkou Zomato Whitelabel je funkce, která umožní restauratérům vytvořit vlastní nativní mobilní aplikaci. Během tří týdnů od jejího dokončení je pak k dispozici v aplikačních obchodech. Aplikace je založena na jednoduchém modelu předplatného, který v sobě zahrnuje již existující službu Zomato for Business.
Whitelabel aplikace budou fungovat společně s dalšími službami, které Zomato nabídne v blízké budoucnosti: rozvoz jídla, rezervace stolů, bezhotovostní platby, věrnostní programy a Zomato Base, což by měl být podle spoluzakladatele firmy Pankaje Chaddaha pokladní systém. Novinky ale chce firma spouštět postupně a začínat bude v Asii a Austrálii, kde by se mohlo přes Zomato začít objednávat už tento měsíc.
V Česku bude největším konkurentem Zomata tuzemské rezervační Restu. To chce totiž také rozšiřovat nabídku služeb. V oblasti rozvážky jídla pak v tuzemsku už jeden globální hráč působí – Delivery Hero totiž na jaře koupilo jak DámeJídlo, tak i konkurenční JídloTeď.